دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

322

این دنیا و عدالتش

چه جوابی داره

برای

دختر بچه ای که امشب

موهای طلایی اش را

به خاطر سرطان

تراشید

321

خرافات های تعبیر شده را دوست دارم

مثل غار غار کلاغی که تو را به من رسوند

320

دنیا

خیلی زود 

حتی قبل از خود ما

فکر ما را می خواند

319

تلاش

برای فراموش کردن

اولین عشق

318

سکوت نیمه شب

رقص باد و درخت انجیر

جای جیرجیرک خالی


317

سکوت کن و رژه خاطرات را نگاه کن

خودشون خسته که شدند محو می شن

316

یکی رفته سفر

یکی مریضه

یکی رفته کوه

یکی رفته مهمانی

یکی با دوست پسرش بهم زده حوصله نداره

یکی با شوهرش دعوا کرده بدتر از اون یکی

یکی روزه است

یکی شیفته 

یکی باید مادرش را ببره مجلس ترحیم

.

.

همین امروز که من اینقدر حوصله ام سر رفته

ایراد هم می گیرند که چرا همیشه تنهایی

وقتی که همین تنهایی همراه تر از همه اوناست

315

نگفتم,

پیدا کردم

چیزی را

که

بعد از تو

گم کرده بودم

314

این پنجره را

یا کامل باز بزار

یا ببند

این شیشه

آخرش می شکنه

313

عشق در جاهایی پل می زند که غیرممکن می نماید

پائولو کوئلیو

312

دوست داشتنت ,

بی نهایت را

برایم معنا کرد

311

کسی نیست،
بیا زندگی را بدزدیم، آن وقت
میان دو دیدار قسمت کنیم.

سهراب

310

در امتحانات ترم پیش فقط کتاب می خوندی

ولی این ترم پیشرفت چشم گیری داشتی

تونستی متن و معنی  چند آهنگ ریحانا و جنیفر را حفظ کنی

309

یک تیکه موز که عشقت به زور بهت بده بخوری 

308

یه روزایی

یه ساعتایی

یه لحظاتی

را باید

قاب کرد

و زد به دیوار دل


307

واقعا چرا

306

برای دلتنگی هام تنگ شده بود

305

طبیعت خونَ م پایین اومده