دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2443

سرعت عملم کم شده 

وقتایی که ناراحتم بدنم سست میشه و نمی تونم تغییر وضعیت بدم و می تونم ساعتها  به سقف زل بزنم 

نه به گذشته زیاد فکر می کنم نه آینده حالم که ....

خلوتم را بیشتر از قبل دوست دارم 

علاقه ام به بچه ها بیشتر شده 

...

شکمو شدم

حوصله جنگیدن ندارم

 این لیست  به روز میشه

2442

همه چی دست به دست هم داده که  بیشتر حالم گرفته بشه و من همچنان مقاومت می کنم 

2441

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2440

نفس کشیدن سخته

تو رو ندیدن سخته

تو پیچ و تاب عاشقی

 به تو رسیدن سخته

روزبه نعمت اللهی

2439

نیست نشان زندگی

تا نرسد نشان تو

مولانا

2438

دلم می خواد دوباره سال بلوا بخونم  به اون غم نیاز دارم

2437

این دفعه هرچقدر هم هوا آلوده باشه نگران سلامتم نیستم 

فوقش می میرم خب مگه جور دیگه نمی میرم

زودتر می میرم؟من که خودم می خواستم این کارو بکنم

پس تعطیلی را خوش می گذرونم

2436

یا تو یا هیچکس دیگه

2435

داستانهای مایروویتز

2434

بار هستی 

میلان کوندرا

2433

آرامش بعد از طوفان 

ولی هر دفعه از شدت طوفانهام کمتر میشه 

2432

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2431

5 نفری که در بهشت ملاقات می کنید

میچ آلبوم

2430

Like a flower bending in the breeze

Bend with me, sway with ease

When we dance you have a way with me

Stay with me, sway with me

همچون یک گل که با وزش نسیم خم میشود

با من خم شو، و به آرامی برقص

وقتی میرقصیم بخوبی با حرکاتم هماهنگی

با من بمان، و با من برقص

Dean martin

2429

بن هور

مرد ایرلندی 

2428

میگه جمعه تولدشه و داره شماره بچه ها را میگیره که دعوت کنه 

ازش می پرسم تولدت کجاست خونه بابات یا مامانت میگه خونه ی بابام ولی مامانم هم میاد و هر دو از ذوق سفت همدیگرو بغل می کنیم

2427

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2426

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اینکه در اوج ناامیدی و بی حوصلگی  اسم مستجاب را سرچ کردم و تو یه وبلاگ یه متن سخنرانی ازش خوندم درباره چرایی علم عجیب نیست چون این منم با کلی کارای عجیب و بی دلیل 

ولی اینکه بالاخره 4 جمله از حرفهای مستجاب را فهمیدم عجیبه که البته حرفها نقل قول شده بود و اززبان کسی دیگه قابل فهم بودند 

از اون متن بلند هم فقط چند تا جمله خوندم

در 30 ساعت گذشته فقط دو تا کیک دو تا نون تست کوچیک یه مشت آجیل و یه نصفه سیب خوردم الان هم فقط دلم ماست می خواد

حالا که به مرگ فکر می کنم 80 درصد ناراحتیام دیگه برام مهم نیستند یعنی 80 درصد امید به زندگی پیدا کردم 

پس چی این وسط اشتباهه

فکر کن امشب کارو تموم می کردم و فردا ظهر تو تازه واتساپ را باز می کردی و  می خواستی بگی سلام خوبی؟ 

حتی اسم هیچ قرص خواب آوری را نمی دونم ولی به 270 تا قرص حل شده در آب فکر می کنم

هیچ وقت هیچکس نمی فهمه که من چه رنج بزرگی را تحمل کردم

2425

دیگه بودن نبودنم رو زندگی هیچکس تاثیری نداره خودمم خسته ام 

نمی فهمم  چرا دارم ادامه میدم 

2424

هیچ وقت مثل امروز مطمئن نبودم که دیگه اضافه کار نمی کنم ولی بعد یه تماس تلفنی و به فاصله 4 ساعت حرفم را پس می گیرم و مطمئنم که سال بعد هم اضافه کاری خواهم داشت

2423

لعنت به من اگه سال دیگه دو شیفت کار کنم

2422

موقعیت صندلی و میز و حال نزار من شده عین عاقبت نقد و نسیه

2421

پادکست بی پلاس 22:کار عمیق

2420

شفای زندگی

لوییز هی

2419

روزی روزگاری هالیوود

2418

عشق سالهای  وبا

گابریل گارسیا مارکز

خیلی بهش نیاز داشتم

 

2417

بین دخترای فامیل یه رقابت پنهان بودبرای انتخاب همسر :

شغل دولتی داشته باشه 

از کدوم فامیل و خانواده است

مدرک چی داره

داشتن خونه 

داشتن ماشین

قد بلند باشه

کله کچل نباشه 

تو مهمونیای شلوغ خونه عمورضا خوش برخورد باشه

مادرش با کمالات باشه و به هر مناسبت کادو بیاره

باباش خسیس نباشه

کدوم تالار عروسی می گیره 

جهاز چیا میاره 

روز جهاز برون مادرش چه برخوردی می کنه

چند نفر همراه عروس میرن آرایشگاه 

باباش پاتختی کادو چی میده 

خونه اش را بزرگتر می کنه 

میره محل بهتر 

مدل ماشینشو ببره بالا

یه خونه دیگه بخره

مادرزن پدرزنش را تحویل میگیره 

و کلی ویژگی های خاله زنکی دیگه 

و البته زیبایی مرد معیار مهمی نبودوگرنه دامادها یکی بعد از دیگری اینقدر زشت نبودند 

مقاومت منم فایده نداشت و  بدون اینکه بخوام درگیر این بازی شده بودم و برای تحمل اون زندگی کوفتی هر روز می شمردم ببینم چند امتیاز عقب یا جلو افتادم 

تا اینکه تحملم تموم شد و  این بازی مسخره را واگذار کردم  و شدم یه هویت مستقل با کلی امتیاز مخصوص خودم 

 الان خوبی یا ایرادهای تک تک اون دامادهای امتیاز بالا مشخص شده و هرکدوم کلی ایراد دارند با چندتایی  ویژگی خوب

کم کم دارند پیر و بازنشسته میشن و مایه عذاب همسر و بچه ها

مادرزنهاشون که خاله عمه هام هستند دیگه ظاهرسازی نمی کنند وگهگاهی بدیشونو تعریف میکنند 

مطمئنم هیچ کدومشون عشق  را تجربه نکردند حتی اون دو تا که وقتایی که میریم باغ مثل دوران نامزد بازیا یواشکی میرن قدم میزنند و با شناختی که ازشون دارم میدونم نصف حرفاشون غیبت دیگرانه 

این وسط چند تایی هم هستند که نه عشق را تجربه کردند نه پول نه اخلاق خوب ولی به هر دلیلی ادامه میدن 

پس کی برد این وسط؟ 

2416

یه داستان بود تو یکی از کتابهای بچگیام 

داستان پسری که میره دنبال خوشبختی و درست زمانی  می فهمه به خوشبختی رسیده که خوشبختی را از دست داده

و این داستان شده استرس همه ی این سالهام که نکنه خوشبختم و هنوز نفهمیدم و الان در بدترین حالت این استرسم

2415

عجیب بود ولی نزدیک 20 روز بود گریه نکرده بودم و همه غم و عصبانیت این روزا را قورت داده بودم و شده بود خستگی, بیماری ,ضعف ,کابوس های شبانه و ....

ولی امروز بغضم ترکید و های های گریه کردم با عکس نوزادی که کنار خیابون رها شده بود و از سرما دستاش کبود شده بود 

بسه دیگه بسه

2414

روز اول که با لهجه گفت تازه از افغانستان اومده نگران شدم که امسال با این بچه چه کنم 

در جلسه ی مادرها مامانش  عادی حرف می زد و گفت خودش ایران بدنیا اومده وبزرگ شده و خیالم راحت شد 

از تلاشی که می کرد برای ارتباط با بچه ها خوشحالم وحرف زدنش خیلی بهتر شده

 قرآن خوندش هم خیلی دوست دارم  تند و صحیح و با لهجه 

بعد تعطیلات آلودگی برگه های ریاضی را با عجله و بی دقت صحیح کردم و به اسم بچه ها توجه نمی کردم فرداش نامه ی مادرش را داد بخونم 

مادرش نوشته بود که آرزو سوال 8 را با لهجه نوشته و شما غلط گرفتید اول تعجب کردم و پیش خودم گفتم لهجه چه ربطی به ریاضی داره ولی وقتی برگه را نگاه کردم دیدم بچه به جای سیصد نوشته سه صد و منم غلط گرفتم

گفتم خودت که دیدی چقدر تند تند برگه هاتونو صحیح کردم و تیک صحیح را زدم

هر دو خندیدیم 

دفترشو گرفت جلو صورتش که خنده اش معلوم نشه 

2413

راه سفر با تو کجاست 

من از تو می پرسم بگو

گوگوش

2412

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2411

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2410

لیست soundcloud م را نگاه کردم که از چند سال پیش آپدیت نشده 

چقدر روزگارم سیاه بوده دلم برای خودم سوخت 

چرا الان شاکرترین انسان روی زمین نیستم خودمم نمی دونم