دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1168

لج درارم

1167

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1166

جایی که باید باشی هستی 

بقیه ش چه فرقی میکنه 

1165

دلنشین ترین معما

1164

دوست داشتنت 

1163

آرام بخش ترین آرام بخش

1162

دوست مشمار آن که در نعمت زند

لاف یاری و برادر خواندگی

گلستان سعدی

1161

تصادف کردن با ژیان

1160

برمیگردم

از خودم به خودم

1158

تصمیم عاقلانه گرفتن،

وقتی پالت گوش میدم

1157

خوندن مدیر مدرسه جلال آل احمد 

هم زمان با معنی کردن شعر میوه ی هنر پروین اعتصامی!

1156

"جانم" جانشین  "چیه " میشه

1155

یه چیزایی هم هست

که خیلی شارژم می کنه

مثل وقتایی که

منو تو لاک خودت می بری

1154

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1153

درناکه

که نمی تونم و نباید

اشکهای پوریا را پاک کنم

نمی تونم و نباید

دستهای خشمگین متین را

تو دستم بگیرم

نمی تونم و نباید

رسولی را به خاطر تولدش ببوسم

نمی تونم و نباید

لپ رضایی را بکشم

نمی تونم و نباید

حقگو را در آغوش بگیرم

درناکه 

که نمی تونم و نباید

پسرامو دوست داشته باشم

1152

روشنفکر ترین و با کلاس ترین آقایون هم,

از اندکی خز و خیل بازی لذت می برند!

1151

-بخندم یا گریه کنم؟

-گریه کردی,حالا بخند

1150

آدمهایی هستند که شاید کم بگویند دوستت دارم

یا شاید اصلا به زبان نیاورند دوست داشتنشان را

بهشان خرده نگیرید

این آدمها فهمیده اند دوستت دارم 

حرمت دارد 

مسئولیت دارد

ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی

دوست داشتن واقعی را میفهمی

میفهمی که همه کار میکند تا تو بخندی ،

تا تو شاد باشی

آزارت نمیدهد ،

دلت را نمی شکند

من این دوست داشتن را می ستایم

زویا پیرزاد

1149

هیچ کس مثل تو،منو اهلی نکرد

هیچ کس مثل من ،از حصار تو نگذشت

1148

تو در منی

مثل عکس ماه در برکه در منی 

و دور از دسترس من

سهم من از تو

فقط همین شعرهای عاشقانه است

رسول یونان

1147

دستانم را به بارون می سپرم

خدا را نفس میکشم 

و اسمت را زمزمه میکنم

1146

تو اتوبوس نشسته بودم

و سیب گاز میزدم

گوشی زنگ خورد

یه گفت و گوی مهم 

و تصمیم برای آینده

گوشی را قطع کردم

بقیه سیبم رو خوردم