دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1614

زنی که طلاق میگیرد شجاع ترین زن نیست

شجاع ترین , زنی است که بعد از طلاق دوباره ازدواج میکند

1613

چه خوبه که اشکامو نمیبینی 

1612

کباب گلپایگان

1611

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1610

برای زنده بودن دلیل آخرینم باش

داریوش


1609

تقدیر و جدایی را پذیرفتم

1608

باران تویی به خاک من بزن

1607

بابا جواد

1606

 ظرفیت و مقام مولانا وقتى بیشتر شد که با شمس دیدار داشت

1605

آهای مسافر پاییزی من

یه وقت گم نکنی راهو دوباره

مهدی یراحی

1604

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1603

آدمها را اونقدر  نپیچونین که هرز بشن و دیگه نشه پیچوندشون

1602

وقتی به چیزی که میخواستم نرسیدم و نمیرسم

دیگه هیچی فرق نمیکنه

1601

سالها پیش شاید چنین روزی در انتظار نامه ای عاشقانه بودم

سالها پیش شاید  دل به عشق و خیال و رویایی سپرده بودم

سالها پیش  دنیا را زیبا میدیدم 

سالها پیش 

1599

یه حالی هست که فکر میکنی بدتر از این نمیشه

هیچی خوشحال یا ناراحتت نمیکنه

هیچ کسی را تو این دنیا دوست نداری

هیچ انگیزه و هدفی نداری

تو همین حال آفتاب هم کم رنگ میشه و انگار عصر پاییز شده

تو این حال فقط باید مُرد 


1598

باید قبول کرد که نمیشه 

1597

خودت خواستی که طبق معمول به جهنم حواله ات کنم 

1596

سیب سرخ برای دست چلاق خوبه

1595

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1594

بیا بار سفر بندیم از این دشت

زمستون باز توی این خونه برگشت

بیا تا قصه ها گویم برایت

که دوران جدایی دیر بگذشت

پالت

1593

چهل و یک سال و نه ماه زندگی را جدی گرفتم

نه سال و یک ماه و چهل روز جدی نگیرم 

1592

با درخت اسکویی دردل کنم