دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

679

منو بشنو از دور

دلم می‌خواهدت

پالت

تو روحت بلاگ اسکای

678

دوستانِ دوستانِ فیس بوکی که از بد حادثه فامیل هم هستند

تو شلوغی بعد فوتبال جلوم سبز شدند

و حوصله ام هم نداشتم

برای همراه بد اخلاقم توضیح بدم

که این دو تا جوون چرا اینجوری نگاه می کنند و می خندند

676

مردم ایران

حافظه تاریخی ندارند

675

اگه همه چی آرومه 

پس چرا اینترنت نا آرومه!


674

تا خر هست

خر سواری هم هست

673

همسایه ای که ازش متنفرم

همکار از آب در بیاد

672

اسکل  زیاد پیدا میشه تو دنیا

اما یکیش مردم ما نمیشه

671

اینجا کویر لوت شده؟!

670

از من دیگر اثری در آینه نیست

پیدا کن تو مرا این فاصله چیست

چارتار

669

بی دلیل دلتنگم

668

صدای

قوطی نوشابه

در جوی آب

667

آخرین روز دبستان

666

طالع نحس

665

گاهی بهترین وسیله برای فراموشی دیدار دوباره است

رومن گاری

664

یه زمانی مردم

فتانه گوش می دادند

663

بر لب جدول بشین و گذر عمر ببین

راننده تاکسی!

662

تنهایی را دوست دارم

به شرط آنکه هر از گاهی دوستی بیاید

تا درباره ی آن با هم گپ بزنیم

لوئیس بونوئل

661

-از این سنگ پل خواجو خاطره نداری؟

-دارم!همین الان خاطره شد

660

می خواد داد بزنم

659

به

اخلاق و روحیات

شرایط و سبک زندگی

آزادی های  بدست آمده

و از دست رفته

چاقی و لاغری و

 هیکل

رنگ مو و شکل  و صورت

وضع مالی و تحصیلی و شغلی

توانایی جدید

و از همه مهمتر

 به محل  زندگی

که ممکنه سال دیگه داشته باشم

فکر میکنم


658

پیامی کوتاه و

آهی به وسعت

همه ی دوری ها

657

تا وقتی که در وا می شه،لحظه دیدن می رسه

هرچی که جاده ست رو زمین،به سینه من می رسه

هایده

656

آش رشته و ژامبون بخوری

صَدام میاد به خوابت

655

سفرِ چند ماهه شایدم چند ساله

به دور افتاده ترین نقطه  دنیا

بدون دسترسی به هرگونه تکنولوژی 

و ارتباط با هر گونه انسان فارسی و غیر فارسی زبان

برای فرار از جنجال روزهای قبل و بعد از انتخابات

به شدت و به شدت