دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2365

یاد تو دل انگیز ترین شعر جهان شد

محمد رضا هدایتی

2364

خیلی چیزا بهم دادی که باید بابتش شکر کنم ولی این حق را بده برای چیزهایی که ندادی یا گرفتی گریه کنم 

همون نداشته هاس  که آتیش زده به دلم 

2362

 چقدر دلم برای صدای نماز خوندن یه مرد تنگ شده بود

یه چیزایی را از دست دادم که حتی تو خاطراتم داره فراموش میشه 

2361

مردهای گیلانی اینقدر دوست داشتنی هستن

2360

دلت براش تنگ شده ولی بگی نمیخوام ببینمت 

2359

امروز بهم یادآوری شد که تا حالا حتی در بدترین شرایط محتاج هیچکس نبودم 

ببخش که اینقدر ناشکرم 

2358

نکنه امشب تو خواب از غصه سکته کنم 

شاید امشب تو خواب از غصه سکته کنم

کاش امشب تو خواب از غصه سکته کنم

2357

مطمئنا بزرگترین حسرت لحظه ی آخر زندگی ام اینه که چرا اینقدر وقت تلف کردم

تو 20 ساله گذشته این غم لعنتی خیلی ازم انرژی گرفته و از خیلی آرزوها و رویاهام دور موندم 

بسه 

کاش 20 سال آینده را دریابم 

 20 ساله دیگه 63 ساله هستم 

میشه یه پیرزن افسرده و خموده  باشم یا یه زن میانسال پرانرژی با یه دنیا تجربه 

تا دو سال پیش دومی میشدم ولی اینجوری که دارم پیش میرم حتما اولی برنامه آینده ام میشه و چقدر متنفرم از بد پیر شدن 

باید خودمو دریابم 

2356

امروز از اون روزای تباهه 

به خودکشی نرسم خیلیه

Benim sevgim göklere sığmadı

Yerde de kalmadı

Korudum hep dua ettim

Benim başka bir ricam olmadı

Sadece sev beni

Her gece gördüğüm o rüya gerçek olsa

این آهنگ زینت سالی رو گوش میدم میرم خیابون عثمان بی 

 تو کافه نشستم و از رفت و آمد آدمها و ماشینها فیلم میگیرم

استانبول شهری که دلم براش تنگ میشه

2355

بازم به اون لحظه رسیدم که چرا تا حالا هیچ کوفتی که آرومم کنه امتحان نکردم 

حتی یه آرامبخش تو این خونه پیدا نمیشه


2354

انصاف نیست 

تو که میدونی تو دلم چیه

2353

دلتنگت شدم و با تمام وجود گریه کردم و بعدش چقدر حالم خوب شد 

بارها خواستم انکار کنم ولی واقعیت اینه که برای همیشه عاشقتم 

2352

ملالی نیست جز دوری شما

2351

شاید به زودی و شاید چند سال دیگه

ولی مطمئنم یه روز میرسه که بنویسی

سلام شیرین...