دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

624

دل مردم هم

می لرزید

623

اوایل جنگ

موقع بمباران

خانه اش را مرتب می کرد

که اگه بمب تو خونه اش خورد

و مردم برای کمک اومدند

خونه مرتب باشه



621

اولین بار حتى اگه

گذرا باشه

وحشتناکه

لاموزیکا

620

راست است که هنگام عقد می‌گویند فقط مرگ شما را هم از جدا می‌کند

هیچ زوجی از هم جدایی ندارند، حتی با طلاق

آن‌ها تا ابد در خیال یک‌دیگر باقی خواهند ماند،

خواه با عشق،

خواه با نفرت،

و خواه با حسرت

کرایمر علیه کرایمر

619

پیرزن همسایه زیر بارون گریه می کرد

شاید دلتنگ همسرش بود

618

سالشبِ اعترافت

می خوای از من اعتراف بگیری

617

کشف کردم ,

شباهت شالم 

و

ملافه ی

رختخواب مادربزرگم 

616

امشب پر و بال دارم

شور دارم

حال دارم

امید

615

یک غروب ابری می خواهد

و زاینده رود پر آب

و یک تو

614

در جواب دوستت دارم ,

بگی

ممنون!

613

آن گونه بر زمین قدم بگذار که

گویی زمین را با پاهایت می بوسی

تیچ نات هان

خودمم نمیدونم کیه

612

ترشی می خورم,

شوری را ببره

شیرینی ,

ترشی را

تلخی,

خودم را

611

شباهت

آنتی ویروس و

داروهای سرماخوردگی

610

می خواستم جهان را

به قواره رویاهایم درآرم

رویاهایم

به قواره دنیا درآمد

609

با نگرانی

زندگی دخترهای تک فرزند را

دنبال می کنم

608

دلم تنگه پرتغال من

607

اراده قوی جهت با اراده بودن

606

تشخیص بدی

خوبی کردی یا خریت 

605

عکس دوست قدیمی ات را

مایو پوشیده و آفتاب سوخته کنار دریا ببینی 

وبفهمی.....

604

آهنگهای بی منظور را

با منظور می کنی

603

منشی جهت تماس با محل کار

و توضیح دلیل غیبت

602

از صبح دل انگیز بهاری لذت می برم

601

نرفتن,

خوشحالم می کنه

600

قانون سوم نیوتن

مثل پتک

توی سرم می خوره

599

چیدن سفره هفت سین

به ز بر چیدن آن

598

تاب خوردنِ تار موی سفید

 جلوی چشام

597

بزنی یا نزنی,

منو مارس کردی

596

شبهای بی ساعت

595

از غریبه ها خوشم نمیاد

594

براش اس بزنم

593

خاله کوچیکه اینقدر بزرگ شد که

به جای من

با دوستانش بره سینما

تو هم بزرگ میشی و

من که

به تنهایی سینما رفتن عادت دارم

592

دلم پر نمی کشه

591

پنکیک های خوشمزه تو را

نمیشه نخورد

590

فکر نمی کنم