دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2484

خیلی مفید بود دلم نمیاد باهاش خداحافظی کنم

2483

حالا که آفتاب دوباره می تابه تو خونه ام دیگه صبحها خونه نیستم 

دفعه بعد خونه شرقی غربی میگیرم

2482

آرین پسر کوچولوی شیرین زبون همسایه که صداشو از پنجره می شنوم و دلم ضعف میره براش 

2481

مثل حال و هوای سفر 

منو تا ته جاده ببر

سیاه

2480

بالاخره شد

2479

خونه ام بوی خونه تکونی عید 64 را میده

2478

دلم تنگ شده برای کسی که هیچ وقت ندیدمش

2477

یه کمد مرتب کردم  بیست و چند سال خاطره ریخت بیرون 

2476

چه کسی می خواست من و تو ما نشویم؟

خانه اش ویران باد

2475

دیگه غر نمی زنم

مرسی برای همه چی

بیشتر و بهتر می خوام ولی تا همین حد هم شکر


2474

ای همه ی وجود من

نبود تو نبود من

شادمهر

2473

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2472

سالاریها

بزرگ علوی

2471

امــشـب از خــوابِ خــوش گــریـزانـم 

کـه خیــالِ تــــــو خـوش تـر از خـواب اسـت 

 سعدی

2470

هرگز وجود حاضر غایب شنیده‌ای

من در میان جمع و دلم جای دیگر است

سعدی

2469

دوریم و در حسرت هم

ولی این عشق قشنگ و پاک یه دنیا ارزش داره

2468

مردم در این فراق و در آن پرده راه نیست

یا هست و پرده دار نشانم نمی‌دهد

حافظ

2468

مردم در این فراق و در آن پرده راه نیست

یا هست و پرده دار نشانم نمی‌دهد

حافظ

2467

بهتر بود هر گناهی را که مرتکب می شد فوری به مجازاتش هم می کشید

مجازات آدمی را تطهیر می کند

دعای بشر به درگاه خداوند باید بیشتر به جای گناهان ما را عفو 

کن ما را به سزای اعمال زشتمان برسان باش

تصویر دوریان گری

2466

تصویر دوریان گری 

اسکار وایلد

2465

ای جان من تو جانان من تو 

در مذهب عشق 

ایمان من تو 

معین

2464

آرام جانم

اصلا دلم می خواد هزار بار دیگه بنویسم آرام جانم

2463

خوش به حال قاصدک ها

2462

اون ور ابرا که باشی دل من تو رو می خواد

شادمهر

2461

بہ دوست داشتنت مشغولم

و این زیبا ترین دل مشغولی دنیاست 

2460

من اونجا نشستم نگات می کنم قربون صدقه ات میرم و بهت افتخار می کنم