دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1477

سهیل نفیسی بخونه

بارون بیاد

تو باشی و من

و غروب جمعه

و یه دنیا عشق

1476

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1476

در رساله سوم خمخ آمده است بستنی از مائده های بهشتی بوده و خوردنش شادی افزاید اندر دل 

پس بستنی خور که خوردن و مردن به از دل به حسرت بردن

1475

جمعه ها آهنگ شادگوش بده

"اون جمعه به جمعه سر و گوشش میجنبه"

1474

وقتی میرفتیم خونه خاله عذرا چشمم به ساعت دیواری بود تا کوکو بیاد بیرون 

از آدمهای اون خونه خجالت میکشیدم و با هیچ کس حرف نمیزدم و تنها دلخوشیم کوکو بود 

 تا حسین از جاسک اومد و هم بازیم شد

 و  صدای کوکو تو سروصدای بازیمون  گم شد

کوکو هنوزم هست

 چند وقت یه بار میاد بیرون 

کوکو

 من هستم

کوکو

دوستم داشته باش

کوکو

 منتظرم باش 

کوکو

کوکو

کوکو

و من که میدونم میشه صدای کوکو را نشنید

1473

با صندل قرمز پاشنه فلزی

که از پاساژ افتخار خریده بودم

زدم تو سر پسرخاله یکی یدونه و لوسم

هنوزم یادم میفته دلم خنک میشه

1472

خودمم ,

تو اوج بدبختی 

از اونا خوشبخت ترم


1471

با هر کسی مثل خودش رفتار کن

1470

بی تو باز پرنده ها به زیر بارون میشینن

کبوترا خسته میشن میان تو ایوون میشینن

آینه ها چشم منو یه حوض پر آب میبینن

گلهای قالی همه بهارو تو خواب میبینن

1468

اسم پروفایلش را گذاشته مادر امیرعلی

عکس پروفایلش عکس شوهرشه


1467

-بازم عشق

-هنوزم عشق

1466

آشوبم آرامشم تویی

1465

پیدایم کن

شیدایم کن

1464

عشق مثل تو قصه ها نیست

حتی شبیه افسانه ها نیست

ما هم یه عمری گول قصه ها را خوردیم

واسه هرکی برامون تب نمیکرد مردیم

عشق همون چشمای خسته است 

همون دستای سرد و پینه بسته است

عشق همون مهر مادری بود

تو طعم خوب یه ناهار سرسری بود

عشق دلیه که برات نگرونه

همون نگاه که شاید یادت نمونه

عشق لبخند یه دوست خوبه

عشق کتاب خوندن وقت غروبه

مرجان فرساد

1463

گز شیرین

1462

تک درخت میشم

1461

دیگه هیچ کس نمیتونه از این حصار بگذره

1460

مردم وقتی میخواهند بگویند یک نفر خر و بی عرضه است 

می گویند چه آدم خوبی است

عروسک فرنگی


1458

مودب شدی

مهربون شدی

قدردانی میکنی

حنات دیگه رنگی نداره گل پسر

1457

یکی از بی پولی بعد سفرش میگه

یکی دیگه از ناخن پاش که رفته تو گوشت

یکی از مشکلات برادرش میگه

یکی دیگه میگه بی بی چکش مثبت بوده

یکی ازم حساب کشی میکنه 

یکی دیگه ازم کولر میخواد

و یکی...

با این همه موج منفی چه کنم

1456

نظراتشون را میخونم و اشکام سرازیر میشه

خوشحالم که مهربونی و علاقه ام را حس کردند

خدایا جدایی امسال چرا اینقدر سخت شده

1455

یه گوشه ی این دنیای آشفته 

کسی باشه که  به خاطردزدیده شدن کلون و کاشیهای قدیمی غصه بخوریم

1454

 سرگردون داریوش تنها یادگاری که ازت بجا مونده

1453

جشن صد سالگیم

1452

بودنت هنوزمثل بارونه

 تازه و خنک و ناز و آرومه

حتی الان از پشت این دیوارکه ساختم

 تا دوستت نداشته باشم

مرجان فرساد

1451

یه دوست نتورکر هیچ وقت فراموشت نمیکنه!

1449

با هم بریم تبت

1448

جاده خانه دوست کجاست

1447

جدایی امسال اینقدر سخته که کابوس شبانه ام شده 

1446

یه دیس لوبیا پلو گذاشتم جلوم ولی کدو حلوایی میخورم

وقتی میخوام جوراب پای یه بچه کوچولو بکنم و یادم میاد خیلی وقته این کار را نکردم

خوابها آینه ضمیر ناخودآگاه ما هستند

1445

دستهای یه جراح

1444

در یک معبد بودایی دعا میکنم

1443

دوست دارم بگم عه من اینجا رفتم

1442

احساسات را باید داغ داغ گفت ولی من نگفتم

1441

قهر کردی

ناراحت شدی

 وقتی فهمیدی حرفاتو مینویسم

ولی چقدر کار خوبی بود

چه دنیای قشنگی داشتیم

هروقت دلتنگ میشم یه سر میرم اونجا

خوب که گریه هامو کردم و سبک شدم میبندمش 

نمیدونی چقدر دلتنگم

1440

دوری بین من و تو دوری باغ و تماشاست

دوری بین من و تو دوری ماهی و دریاست

اما افسوس

تورج شعبان خانی

1438

تو مهمونی مهتاب رو گل فرش ستاره

خدای عشق بیداره هوای ما را داره

ستار


1437

میدونی میخواستم چی سفارش بدم

و میدونی تو دلم چی گذشت

ممنونم برای ماه پشت پنجره

ممنونم برای قطره های  بارونی که رو صورتم میخورد

ممنونم برای نوازش آفتاب