دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

346

کم هستند

کسایی که وقتی اسمت را میگن لذت می بری

و با تمام وجود در جوابشون دوست داری بگی

جانم


345

دل من هواتو داره

دیگه طاقت نمیاره

شادمهر

343

توی رابطه همون قدر که مهمه وقتی نیازتون دارند باشید

مهمه وقتی طرفتون نیاز به تنهایی داره

نباشید

همیشه بودن

عین خودخواهیه

342

در انتهای بن بست

یکی راه رفته را باز می گردد

یکی به دنبال دری یا گذر باریکی

ولی من نشسته ام

و با دیوار رفاقت می کنم

341

نه ایمیل داره

نه فیس بوک

نه اصلا کامپیوتر و سوادش

فقط یک خواستگار خارج نشین داره

که خواسته مجازی بیشتر باهاش آشنا بشه

من باید فعلا براش ایمیل درست کنم

و فیس بوک

از کارهای شادمانی بدم میاد

حتی در همین حدش


340

می ترسم از

تکرار

کابوس شب جدایی

339

ای همه آرامشم از تو

پریشانت نبینم

ستار

338

بی ارداگی خودم را با مصلحت خدا توجیه می کنم

337

افطارهای بی روزه