دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2459

دلم روشنه

2458

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2457

از  استرس کارام این ساعت بیدار شدم

کارایی که با چند روز پیگیری تمومه ولی کو همت برای همون چند روز

قانون 5 ثانیه که هیچ هزار ثانیه هم اثر نمی کنه 

21 روز را شروع می کنم و در این مدت باید همه ی کارام تموم شده باشه یعنی تا 18 شهریور 

برای سال دیگه هم تصمیم جدی می گیرم 

اینکه چند درصد این حرفام جدی میشه طبق عادت معلومه ولی حالا من تلاشمو می کنم 

2456

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2455

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2454

مرداد 93 شروع دوباره بود و هنوز همون پله اولیم

چه خوبه که اینجا می تونم غر بزنم

2453

همه ی ما در ذهن خود لیستی از کارهایی داریم که میخواهیم هر روز انجام دهیم و فقط 5 ثانیه یا کمتر، زمان داریم تا ایده مان را تبدیل به واقعیت کنیم و آن کار را انجام دهیم، قبل از اینکه مغزمان سعی کند منصرف مان کند

مغز مان می گوید : او وقتی که می خواست آن لباس زیبا را بخرد و یا آن غذای خوشمزه را بخورد، لحظه ای تردید نکرد، اما حالا برای ورزش کردن تردید می کند، پس احتمالا مشکلی وجود دارد، و به همین صورت مغزتان سعی می کند تا از شما محافظت کند و راه های خیلی زیادی برای انجام این کار دارد که یکی از آن ها ایجاد شک و تردید است

هر گاه کاری به ذهن‌تان زد که باید شروعش کنید از پنج تا یک را بشمارید و دست‌به‌کار شوید

این شمارش معکوس، باعث ایجاد اختلال در عادت تان می شود، و مغزتان نمی تواند بر روی کار دیگری غیر از شمردن، تمرکز کند و شما را منصرف کند

قانون 5 ثانیه

مل رابینز

2452

ز تمام بودنی ها، تو همین از آن من باش

که به غیر با تو بودن، دلم آرزو ندارد

حسین منزوی 

2451

دیشب برات درددل کردم از رنجی که کسی نمی دونه اینقدر جدی و بزرگه

گریه کردم و تو سکوت کردی اون لحظه از خودم متنفر شدم فکر کردم نباید می گفتم نباید تو رو درگیر غصه هام می کردم وقتی هیچ حس و تجربه ای درباره اش نداری 

شب با همون حال بد خوابیدم و صبح غمگینتر بیدار شدم

ولی صبح که با عشق صدام کردی غم دنیا از دلم رفت  

2450

تو مثل شهر کوچیک من هنوز برام خاطره سازی

سیهوش قمیشی

2449

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2448

هنر عشق ورزیدن 

اریک فروم

حرف تازه ای  نداشت 

2447

پر

شارلوت مری ماتیسن

عاشقانه بود و غم انگیز

2446

لحظات نفسگیر قبل از اعلام رتبه ها

2445

فردا ظهر شما صبح ما

2444

دیگه چی می خوام از این دنیا وقتی تو رو دارم

2442

اون تلاش های ریزی که می کنی که دوباره دلمو بدست بیاری همونا عاشقترم می کنه

2441

خدا از دیوانگی من بکاهد و به صبر تو بیفزاید 

تا به ازین باشد روزگارمان

2440

کاش همه مردم دنیا متوهم بودند و این شانسو داشتند یه لحظه عشق ما را تجربه کنند شاید مهربون تر می شدند 

2439

بارها به این نتیجه رسیدم اینجا نوشتن معجزه می کنه 

2438

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2437

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2436

یه دوست بهم میگه اسکل و متوهم

2435

مثل دُرناى بى جفت 

مثل باران بى دلیل 

در حال دوست داشتن تواَم 

در حالى که کنارم نیستی 

فروغ فرخزاد

2434

یه جای فیلم پری بود علی مصفا پشت تلفن صداشو مثل خسرو شکیبایی کرده بود و با پری حرف می زد می گفت سلام عزیزم حالت چطوره

الان دلم می خواد یکی اونجوری باهام حرف بزنه

2433

سرنوشتت را برگزین

سرنوشتت را دوست بدار

وقتی نیچه گریست

2432

بهتر است پیوند زناشویی را بشکنیم قبل از اینکه با آن شکسته شویم

وقتی نیچه گریست

2431

تا زنده ای زندگی کن اگر زندگی ات را به کمال دریابی وحشت مرگ از بین خواهد رفت

وقتی کسی به هنگام زندگی نمی کند نمی تواند به هنگام بمیرد

از خود بپرس آیا زندگی را به کمال دریافته ای؟

وقتی نیچه گریست

2430

وقتی نیچه گریست

2429

تو تاریکی نشستم و به بخت بلندم صلوات می فرستم!

2428

تا زنده ای زندگی کن اگر زندگی ات را به کمال دریابی وحشت مرگ از بین خواهد رفت

وقتی کسی به هنگام زندگی نمی کند نمی تواند به هنگام بمیرد

از خود بپرس آیا زندگی را به کمال دریافته ای؟

وقتی نیچه گریست

2427

من رویای عشقی را در سر می پروراندم که چیزی بیش از اشتیاق دو تن برای تصاحب یکدیگر بود ..‌. من رویای عشقی را در سر دارم که در آن اشتیاقی دو جانبه برای جست و جوی حقیقتی برتر میان دو تن پدید آید. شاید نباید آن را عشق نامید. شاید نام حقیقی آن دوستی است

وقتی نیچه گریست

2426

می خوام برات بنویسم که بیخیال بیا به فاصله فکر نکنیم همه چی درست میشه که  دستم تیر می کشه و فکر می کنم واقعا درست میشه؟

2425

باید چیکار کنم؟

2424

آرام جانم

2423

در نگاهم اگر نیستی 

در خـیـالـم سرشاری 

مولانا