دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

499

معادله چند مجهولی زندگیم

برای همه خاله خانم باجی ها

حل میشه

498

 حتی دیگه تو هم بهانه شون نیستی

497

سوار بر این قایق شکسته,

به عمق دریا فکر می کنم

496

با پای خودم می خوام برم ته چاه

چاهی که خودم انتخاب کردم

495

اینقدر مطمئن نبودم

494

اگر زندگی نبود

آرزوی خوشبختی را

به گور نمی بردیم

493

بهار پشت زمستون، پس از تو، برام قصه ی غم داشت

نبودی که نبودی، پس از تو،بهارم تو رو کم داشت

ابی

492

گناهان مقبول

491

دنیا داره تنگ تر میشه

490

شرایط سال دیگه و

این روزهام را تصور می کنم

489

تاسوعای ابری 

488

شب خواب بد می بینی

بیدارش کنی

487

چقدر خوشبختی نزدیکه,کنار من که راه میری

از این دنیا رها میشم ،تو که دستامو میگیری

عارف

486

همیشه غمگینم غم تو تسکینم
بیا به بالینم نذار بمیرم

لیلا

485

تولدی دیگر

484

دلم آرزوی تو را دارد