دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2283

چطور طاقت آوردم این یک ماه قد یه عمر سخت گذشت

2282

خوب شروع شد خوب تموم شد 

 مهم نیست چطور گذشت

شهریور 96

2281

یه جور چهره هست که منو یاد اون کثافت میندازه و خیلی حالمو  بد میکنه

ازت میخوام  تا قیامت منو با اون شیطان صفت حسود روبرو نکن

2280

منتظر عکسهای اول مهرم باشه

2279

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو 

راحت باش دورم از تو و دنیای تو

راحت باش هیچکس نمیاد جای تو

دلشوره دارم من واسه فردای تو

محسن یگانه

(بالاخره باهاش ارتباط گرفتم)

2278

پاییز عزیز آماده مبتلا شدنم

2277

تا تو رفتی همه گفتند

از دل برود هر آنکه از دیده برفت

وبه ناباوری و غصه من خندیدن

آه ای رفته سفرکه دگر باز نخواهی برگشت

کاش می آمدی و می دیدی

که در این عرصه دنیای بزرگ

چه غم آلوده جدایی هایی ست

و بدانی که....

از دل نرود هر انکه از دیده برفت

2276

قرن‌ها است که زنان به مثابه آیینهٔ درشت‌نمای، این امکان را برای مردان فراهم آورده‌اند تا خود را دو برابر بزرگتر از آنچه هستند، ببینند.


 ویرجینیا ولف

2275

کی میدونه؟

شاید نگرفتن این حاجت  یه حاجت بوده

نذرم را ادا میکنم

2274

 قبلا هم منو از افسردگی نجات داده بود ولی انصافا خیلی عوضیه

2273

از بچگی با هم بزرگ شدیم یه دوره تو جوونی فکر کردیم عاشق شدیم ولی خیلی زود فهمیدیم بدرد هم نمیخوریم 

ازدواج کردیم بچه دار شدیم طلاق گرفتیم 

حالا هر کدوم درگیر مشکلات زندگی خودمون هستیم 

من میتونم به بچه هاش  درس بدم و وقتایی که پرستار ندارن ازشون مراقبت کنم اونم میتونه خیلی از مشکلات منو حل کنه 

 از سالهای جوونی هم خیلی گذشته و دیگه از اون احساسات هیچ اثری نیست و هر کدوممون دنیای خودمون را داریم ولی از ترس حرف فامیل حتی نمیتونیم سلام و احوال صمیمانه ای داشته باشیم چه برسه به کمک 

2272

بازم خوردم به در بسته 

فکر کنم دیگه باید آروم بگیرم و این جنگ درونی را تموم کنم تا کم کم حالم خوب بشه

2270

برای از دست رفتن رویاهام یه دل سیر گریه کردم و آماده ام برای قبول واقعیت 

میدونم اگه حالم خوب بشه به زودی اتفاق های خوبی میفته

2268

کاش میشد عکست را قاب کنم و بزارم کنار عکس پدرم و هر روز به خودم یاداوری کنم که بعضیا را نمیشه تو زندگی داشت و اون بعضیا دقیقا عزیزترین ها هستند

2267

هر چی عاشق تر باشی بیشتر ازت دور میشه

2266

مایوس نباش 

من امیدم را در یاس یافتم

مهتابم را در شب 

عشقم را در سال بد یافتم 

وهنگامی که داشتم 

خاکستر میشدم 

گر گرفتم. 

احمد شاملو

2265

تو زندگیم  نبودی که جات خالی مونده باشه

برای اون گوشه خالی قلبمم فکرای خوبی دارم 

2264

دلم میخواد برای یه بچه کتاب داستان بخونم

2263

دوباره پاییز شد و هزار فکر و ایده ریخت تو سر من 

اگه کل سال پاییز بود حتما خیلی موفق تر بودم

2262

دلت میخواد هر چی بدوبیراه بلدی نثارش کنی ولی دلت نمیاد

2261

اگه روزگار بد تو رو ازم گرفته

اگه خاطرات خوبمون از خاطرم نرفته

خوشبختیت آرزومه حتی با من نباشی حتی از خاطره هام جدا شی 

سیامک عباسی


2261

چطوری اینقدر بی رحمین

2260

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2259

خیلی گاون

2258

به صورت آفتاب سوخته ام نگاه میکنم

 به نقش حنای روی دستهای سیاه شده ام تو آفتاب

به زخم جا مونده روی پام  

به شالی که دختر بلوچ بهم داد 

به خاطرات سفرم فکر میکنم 

حتما باید سفرنامه بنویسم

2257

از افتخارات نسل ما این بود که به یک نفر بچسبیم و یک عمرزندگیمون را فداش کنیم

 ولی کانال پایه یاب را که بالا پایین میکنم به طرز فکر و زندگی نسل جدید حسودی میکنم

برای کنسرت سینما بدمینتون سفر و حتی پیاده روی آگهی میکنند و همراه خودشون را پیدا میکنند

 تنها نمیمونند و لحظه ای خوش میگذرونند

میدونم لذت عمیقی نداره ولی مثل زندگی ما رنج هم نداره

2256

باید وقت بزارم و یک پلی لیست طولانی برای پاییزم آماده کنم 

این پاییز حسابی میخوام عاشقی کنم

2255

شدم شکل واقعی آرزوهای از دست رفته خیلی ها 

ولی نمیدونند زندگیشون قسمتی از  حسرت های منه

2254

بغضای پنهونم 

چشمای گریونم

 حال خوب و بدم و 

به چشات مدیونم

خیلی دلتنگ تو ام

نمیخوای برگردی 

محسن چاوشی

2253

سفر عجیبی بود باید سفرنامه بنویسم

فقر و محرومیت اون منطقه 

طبیعت قشنگ و  متفاوتش 

مردمش

و حال عجیب خودم 

یه دنیای دیگه بود

2252

دریا بزرگ منتظرم باش 

دوباره برمیگردم پیشت با هم دردل کنیم

2251

من و این همه خوشبختی محاله

2250

دیگه برام مهم نیست که چه گ..ی میخوره

(فحش برای این جوروقتاست پس باید ازش استفاده کرد)

2249

امروزدوباره از صبح دلم.گرفته و ریز ریز دارم شک میریزم

خوب میشم

2248

قبلا از محبت زیاد خاله های مامانم نسبت به خودم تعحب میکردم ولی از وقتی خاله مامان یه دختر کوچولو شدم احساسشون را درک میکنم

عکسای دختر کوچولو را نگاه میکنم

  صداشو میشنوم که میگه خاله دوسم داری؟ میگم آره خاله جون 

تو چی منو دوست داری؟  با شیطنت میگه نه و دو تایی غش میکنیم از خنده و  من میمیرم براش

2247

گردو رفته کلاس 

منم تلویزیون را گذاشتم رو شبکه باحال پویا ! 

دینگ دینگ 

و همین جوری که کارامو میکنم صدای کارتونها و موزیکهایی که پخش میشه را میشنوم و به یاد بچگی گردو  حس و  حالم خوب میشه

2246

یه وقتایی میخوای تنها نباشی هم صحبت میخوای یا کسی را میخوای که دوستت داشته باشه و بهت محبت کنه و بهش محبت کنی 

ولی یه وقتایی میخوای فقط اون  یه نفر باشه حتی اگه هم صحبتت نباشه و نتونه تنهاییت را پر کنه 

2245

  من از تبار غربتم از آرزوهای محال

قصه ما تموم شده با یه علامت سوال

شادمهر