دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2362

از دیروز دو تا فیلم ایرانی دیدم هر دو آشغال و پر استرس 

فیلم می بینم تفریح کنم و سرگرم باشم بدتر حالم گرفته شده 

 فیلم ایرانی هم مثل کتاب ایرانی موقتا تعطیل

2361

_تو نمی دونی من چقدر خلم

_بانمکی

2360

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2359

دیدار تو گر صبح ابد هم دهدم دست

من سرخوشم از لذت این چشم به راهی

فریدون مشیری

2358

اولین روز مدرسه ات کارم به بیمارستان و نوار قلب کشید 

امروزم موقع گرفتن کارنامه فشارم رفت بالا 

12 سال بازیگوشی تو و حرص خوردنای من بالاخره تموم شد

2357

...I promise 

2356

آیین زندگی دیل کارنگی(طولانی و تکراری و نصفه موند بقیه اش هم گوش نمیدم)

سفر های مارکوپلو( باید دوباره از اول و با دقت گوش بدم)

خودت باش دختر (ساده و خوب بود) ریچل هالیس


2355

خیلی وقتای دیگه هم باید کنارم می بودی و نبودی

2354

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2353

چقدر وحشتناکه که  یه روز می میرم 

زندگی را خیلی دوست دارم 

تا حالا اینقدر به عمق فاجعه پی نبرده بودم و الان نشستم زار میزنم 

2352

به سینه می زندم سر، دلی که کرده هوایت

دلی که کرده هوای کرشمه‌های صدایت

نه یوسفم، نه سیاوش، به نفس کشتن و پرهیز

که آورد دلم ای دوست! تاب وسوسه‌هایت

ترا ز جرگه‌ی انبوه خاطرات قدیمی

برون کشیده‌ام و دل نهاده‌ام به صفایت

تو سخت و دیر به دست آمدی مرا و عجب نیست

نمی‌کنم اگر ای دوست، سهل و زود ، رهایت

گره به کار من افتاده است از غم غربت

کجاست چابکی دست‌های عقده‌گشایت؟

به کبر شعر مَبینم که تکیه داده به افلاک

به خاکساری دل بین که سر نهاده به پایت

"دلم گرفته برایت" زبان ساده‌ی عشق است

سلیس و ساده بگویم: دلم گرفته برایت!

حسین منزوی

2351

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2350

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2349

شیخ لطف ا... ببینیم همو؟

یادآوری همین پیام کافی بود تا بغضم بترکه و عشق امروزم کامل بشه

2348

خودم و خودت

امروز فقط می خوام به خودم و عشقم فکر کنم و از هر چیزی که حواسمو پرت کنه دور باشم

2347

 پوست میندازم

2346

فکر کنم لازمه یه خونه تکونی اساسی تو ذهن و باورهام داشته باشم



2345

صداتو قربون

2344

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2343

امروزاوضاع بهتر بود 

3 تا کار مهم بیرون خونه انجام شد 

ولی عصری 2 ساعت اتلاف وقت داشتم 

ببینم بقیه ی ذوز چطور پیش میره

2342

آدم اجتماعی نیستم

نه اینکه نتونم با مردم حرف بزنم یا نتونم تو یه جمع با دیگران گرم بگیرم اتفاقا خیلیا منو خونگرم می دونند ولی خلوت خودم را همه چی ترجیح میدم

برای همین بوده تو خوابگاه راحت نبودم 

برای همینه با اینکه شغلم را دوست دارم ازمحدوده ی خارج کلاس بدم میاد

برای همینه که اهل مهمونی نیستم 

و برای همینه که وقتی نمیرم تلگرام حالم بهتره 

هرچی دوروبرم خلوتتر حالم بهتر

2341

خارج شدن از گروههای شلوغ تلگرام بهترین راه حله برای شروع 

امروز اوضاع یکمی بهتر بود 

2340

در بهترین حالت یه فکر لعنتی هست که اذیتم می کنه 

2339

برای زنده بودن دلیل آخرینم باش

داریوش

2338

افتضاح

2337

دیوار تنهاییم هر روز بلندتر میشه و چه آرامش خوبی داره

2336

عشق جان تو هیچ وقت بداخلاقی منو ندیدی و نمی دونی در مقابل تو بعضی وقتا این تضاد درونی با من چه می کنه

2335

با این کسلی و حال بد باید مبارزه کنم دیگه داره به افسردگی می رسه 

هنوز نتونستم خیلی روزای مفید داشته باشم. 10:54

نیم ساعت ورزش کردم 12:29

روز چهارم

2334

آرام جانم

2333

خب امروزم خیلی کار مهمی نکردم جز یه تماس تلفنی با ... که کلی بهم انگیزه داد 

ما فقط یه بار همو دبدیم ولی نمی دونم اون لحظه بینمون چه اتفاقی افتاد که این آشنایی دورادور اینقدربرام انرژی خوب داره

بجای غصه خوردن و این حال بد پاشم یه تکونی به خودم بدم و فیلمهایی که گفته را ببینم و شروع کنم به نوشتن

روز اول

2332

آهای غمی که مثل یه بختک 

 رو سینه ی من شده ای آوار

از گلوی من دستاتو بردار 

همایون شجریان

(آره در این حد حالم بده)

2331

چرا نمی تونم به خودت بگم که چقدر غمگین و بلاتکلیفم

2330

عشق می کنم وقتی می بینم پیام آخر را رعایت می کنی و تو نمی دونی هر بار دیدنش چقدر حالمو خوب می کنه

2329

کلی کار عقب افتاده و انبار شده دارم 

21 روز دوباره شروع میشهبرای خیلی چیزا

از دست خودم عصبانیم و این چند وقت دسته گل زیاد به آب دادم و لازمه به خودم بیام 

فعلا اینجا گزارش کارامو می نویسم 

امروز که تا الان فقط حساب کتاب مالی کردم که خیلی لازم بود