دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

3042

خاک آشنا 

خانه ای روی آب 

بوی کافور عطر یاس 

یه بوس کوچولو 

بهمن فرمان آرا



3041

بالاخره روزی یک نفر از راه می‌رسد و بهت می‌فهماند قصه را تو نمی‌نویسی که تمام کردنش با تو باشد، حتی ناتمام گذاشتنش هم با تو نیست.

3040

 دوست داشتن از عشق برتر

3039

عاقبت

یک روز

یک نفر می آید

و تمام آنهایی که رفته اند را,

از یادمان, می بَرد

 ایلهان برک

3038

حس خوبیه ببینی یه نفر واسه انتخابه تو مصممه

دستتو بگیره و بهت بگه موندنش کنار تو مسلمه حس خوبیه 

شادمهر


3037

من این ۲۲ سال به خاطر تو از خواب و خوراک افتادم حالا نگرانی صبح خواب نمونم

3036

گذشته گذشته و حاضر نیستم بهش فکر کنم ولی حاضرم دیوانگی جدید شروع کنم

3035

۲۲ سال عاشق بوده  و دم نزده
 من چیکار کردم؟ اصلا بهش فکر هم نکردم و روز به روز بیشتر گند زدم به خودم 

3034

بهش میگم غصه را بریز دور میگه ریختم دور که دارم شجریان گوش میدم در حالی که خودم همون موقع داشتم خوشحال و شاد و خندانم گوش می دادم 

زمان میبره تا بفهمه من چقدر دیوانه تر از اونی شدم که می شناخته

3033

یکی داره با سرنوشت من جومانجی بازی می کنه برم ببینم امروز چه تاسی میاره

3032

عقده ای

3031

ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است

3030

پست ۳۰۳۰ را می نویسم به افتخار خودم که در سن ۴۶ سال و یک ماه و نیم همچنان زندگی پر هیجانی دارم حتی به غلط و تا این لحظه تا تونستم به زندگی ام گند زدم ولی از همین زندگی کوفتی پر دردسر چه لذت هایی که نبردم تا باد چنین بادا

3028

دنبال یک روانپزشک خوب بودم گفتند هزینه ی یک ربع مشاوره اش میشه ۱۱۰ تومن 

اقصی نقاط خونه یاداشت چسبوندم و روش نوشتم ۴۴۰ تا یادم بمونه هزینه ی یک ساعت غصه خوردن چقدره و از این لحظه به بعد من شادترین انسان روی زمینم 

3027

امیدوارم مهندس.... منو ببخشه ولی بازم یاد لیست اهدافش افتادم و کلی خندیدم البته وضعیت خودم خنده دارتره چون لیست اهدافمو جوری قایم کردم که خودمم پیدا نمی کنم و امیدوارم تا زمانی که در قید حیات هستم پیداش کنم وگرنه بازماندگانم به جای عزاداری کلی شاد میشن

3026

از  این به بعد خاطرات زندگی ام را یک نفره یادآوری می کنم اینکه در این خاطرات چه کسانی شریک بودند دیگه اهمیتی نداره شاید از نظر اونا لحظات خاصی نبوده یا ارزش یادآوری نداره یا هر چی

 برام اهمیتی نداره 

پارسال این موقع خواستم شب سال نو را با هم آنلاین باشیم و یادم به اختلاف ساعت نبود اختلاف ساعت کوفتی که هنوزم  هر روز هر روز هر روز محاسبه می کنم 

3025

تنها راه ارتباطیم با طبیعت:

از کنار پرده به لونه ی پرنده ای که تو درخت چناره نگاه می کنم 

3024

 در سنگدلانه ترین وضعیت به سر میبرم و از این حال خودم می ترسم 

3024

 در سنگدلانه ترین وضعیتم و از این حال خودم می ترسم 

3023

شاید لازمه خودمو‌ به گند بکشم تا این همه وفاداری بی دلیل جبران بشه 

3022

محسنی چرا هنچین می کونی

3021

...... با دخترخاله ام نیت کردیم و شمع روشن کردیم حالا اون داره به یکی یکی نیت هاش می رسه و به یکی یکی نیت های من ریده میشه و به این ترتیب پروژه ی ....... هم از سال دیگه برای من کنسله 

3020

درخش ابدی یک ذهن پاک 

3019

به جهنم

3018

وقتی اصلا گرسنه نیستم و کلی چیز سالم تو خونه هست که بخورم چرا ۲ ساعته مغزم جیغ می زنه که هات داگ می خوام  

مگه پیام سیری بهش نمی رسه پس با هات داگ چیو می خواد جبران کنه  

3017

روز شماری برای بهار را شروع کردم

3016

شاید دارم یه مرحله تغییر را می گذرونم در هر صورت اتفاقات و آدم های دوروبرم مثل قبل نیستن منم با هیچی مشکل ندارم و با جریان پیش میرم حتی اگه اونی که می خوام نباشه دیگه توان تغییر مسیر ندارم

3015

به هیچکس نمی تونم بگم تو دلم چی می گذره 

3014

جشنواره مستند:

گاندو

 پریزاد 

بر کرانه های کاسپین

به جهت یادگاری 

میر و مار 

قهرمان 

سنجاقک های برکه ی خشک 

فریاد بلوط 

آلوسان 

بر سر خاک 

چامون

بازگشت دوباره 

مرغ آتش 

کاکل

3013

مطمئنم کنه هنوزم خیلی چیزا دارم که بعضیا لیاقتش را نداشتن

3012

حرفهایی که تایپ میشه ولی ارسال نمیشه

3011

خبری که امروز درباره پروازها اومد می تونست چه استرسی بهم وارد کنه ولی الان عمیقا احساس آرامش می کنم که این موضوع دیگه برام مهم نیست

3010

تاراز 

چامون 

بازگشت دوباره 

هر سه فیلم درباره کوچ اقوام بختیاری بود دوست داشتم 

3009

پیرمرد چرا اینقدر منو شرمنده می کنه 

استادی که تو دانشگاه ازش متنفر بودم و حالا که پیر و بیماره اینقدر بی توقع محبت می کنه و من در مقابلش چه کار می کنم؟ هیچی

وقتی برای تولدم پیام داد یادم افتاد خیلی وقته احوالشو نپرسیدم و فکر کردم از این به بعد بیشتر باهاش حرف بزنم ولی اینقدر درگیر بودم که یادم می رفت و فکر کردم شب یلدا بهانه ی خوبیه و بازم یادم رفت و دوباره خودش پیام داده 

یا دوست مهربون دیگه ای که همه جا بلاک شده و با اس ام اس بهم تبریک گفته 

و این مدل دوستان کم ندارم 

شاید وقتش شده با این فکر بدبینم کنار بیام و بپذیرم که بعضی از آقایون واقعا محبت می کنند و دنبال چیز دیگه ای نیستند 

آخه یه پیرمرد سرطانی که اون سر دنیاست چه خطری برای من داره حالا یه بارم یه حرف خارج از محدوده زد و احساسش را ابراز کرد چرامن باید بترسم 

به خصوص این دو سال همه را از خودم دور کردم فکر می کردم اینجوری متعهدترم 

 متعهد به چی؟ به باد هوا 

3008

.یه افسانه‌ی ژاپنی می‌گه اگه تو این زندگی آرزوی برآورده نشده و رویای واقعی نشده‌ای داریم، حتما تو زندگی قبلی بهش رسیدیم و دیدیم خوش نمی‌گذره.

3007

آن که پرنقش زد این دایره مینایی

کس ندانست که در گردش پرگار چه کرد

فکر عشق آتش غم در دل حافظ زد و سوخت

یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد