دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2081

 25 سال پیش باید دست تو دست هم تو خیابون قدم میزدیم 

25 سال پیش باید دنبال کوچه های تاریک و خلوت میگشتیم

25 سال پیش باید از بوسه های یواشکی لذت میبردیم

این دنیا یه زندگی دوباره به ما بدهکاره


2080

 فقط دو گزینه متاهل و مجرد نوشته شده و نمیدونم کدوم را باید انتخاب کنم

2079

با یک دوست قدیمی از گذشته ها میگفتیم 

از روزای دانشجویی 

و  با شهامت اعتراف کردم که  همون روزا عاشق  بودم و هنوزم هستم 

2078

این قطره های اشک شاید آخرین قطرات روحم باشه و از من یک مجسمه سنگی باقی می مونه

2077

ام که دیگه هیچی برام مهم نیست

2076

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

2075

پسر سیبیلو و جذاب فقط پسرهای بختیاری

2074

مردی که گیتار بزنه و سهیل نفیسی بخونه شاید در رویاها جذاب و رومانتیک باشه

ولی در واقعیت مردی که ده ساعت رانندگی کنه و غر نزنه بهترینه