دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2355

امسال مامانم  اولین کسیه که یه عکس شکوفه و "نرم نرمک میرسد اینک بهار  "برام فرستاد 

2454

یه موزیک ویدئو عاشقانه که قبلا خیلی احساساتیم میکرد ولی الان متعجب و گیج نگاهش میکنم

 مثل کسی که از یه دنیای دیگه اومده و هیچی از این کلام و تصویر نمیفهمه 

و این بزرگترین تغییریه که جدیدا داشتم بی حسی کامل و مطئنم دیگه هیچی نمیتونه احساساتم را مثل قبل بکنه

2453

یه فکر مسخره و عجیب سالهاست اذیتم میکنه

اینکه .... طلسمم کرد وچند سال بعد هم که مرد و من موندم و این طلسم که  شکسته نمیشه 

شاید یه قورباغه بتونه کمک کنه!

میدونم حماقته 

میدونم تن اون مرده تو گور میلرزه 

ولی فکره دیگه میاد و میره

2452

وضعیت لاغری و ورزش و پیاده روی خوب پیش میره 

کتاب صوتی گوش دادم ولی زیاد نخوندم و ننوشتم 

یه اتفاق خوب برام افتاده اینکه بالاخره میتونم دلمو بزارم کنار و منطقی تر فکر کنم 

رابطه ام با خودم بسیار زیاد خوب شده و باید بیشتر مراقب خود دوست داشتنی ام باشم 

از دو جا بوهای جدید میاد ولی واقعا حوصله ماجرای جدید ندارم و دیگه اجازه نمیدم کسی بهم نزدیک بشه 

امروز هم برنامه ریزی شده میرم جلو و شب این پست کاملتر میشه 

روزنهم

2451

میدونم اینقدر دیوونه ای که هنوز اینجا را میخونی 

میدونم چرا جواب تلفنم را نمیدی

آره درست فهمیدی 

برای خودم اون سوالها را پرسیدم 

ناراحتی نداره عزیزم 

فکر کن ببین کی منو به اینجا رسوند

احیانا تو نبودی؟

پس سخت نگیر قهر هم نکن 

ازت متنفرم 

2450

روز دوم خیلی مشغول بودم 

بعد از چند سال یه مشکل اداری مامان را حل کردم 

شاگرد داشتم

بالای کمد را مرتب کردم 

چند تا قبض دادم و کار بانکی انجام دادم

شب مامان به مناسب حل شدن اون مشکل شام داد

آخر شب یک داستان صوتی گوش دادم

و  با یکی که بلاک کرده بودم آشتی کردم با کلی جر و بحث و متلک و هنوز مطمئن نیستم آشتی موندیم یا نه 

و حالا امروز باید بیشتر کار کنم و اگه بتونم تا فردا خونه تکونی را تموم کنم دیگه میتونم با خیال راحت از اسفندم لذت ببرم 

این پست کامل میشه

"برگرد عشقم تو بی من نمیتونی بمونی هنوز اونقدر تو رو میخوا م که نزارم دور بمونی"

روز سوم شادی

2449

بعدا بلاک را باز کردم 

تلگرام را نمیبندم و باید اراده کنم و خودم نرم 

امروز نمیتونم ورزش کنم  

این پست را تا شب کامل میکنم

21 روز شادی

2448

لاغری 

ورزش

اتلاف وقت

دوری از افکار منفی

کتاب خوندن و نوشتن 

استقبال بهار

اینقدر سوژه برای 21. روز دارم نمیدونم کدوم را شروع کنم

خب همه را با هم پیش میبرم با اسم 21 روز شادی 

2447

عید به انتظارش قشنگه 

عید امسالم از امروز شروع میشه و حال و هوایم را بهاری میکنم

اول اینکه 21 روز را شروع میکنم

دوم همه بلاکها را باز میکنم میدونم زیادی جوگیر شدم ولی اشکال نداره نهایتش اینه که پشیمونم میکنند و دوباره بلاک میکنم

سوم به کسی که منتظره پیام میدم 

حیف دیگه نمیتونم عاشق بشم وگرنه چهارمی حتما درباره عاشقیت بود