دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1549

خودمم نمیفهمم دارم چه غلطی میکنم

1548

عموما کسانی که از شهرهای دیگر هستند و در اصفهان اقامت دارند از مردم آنجا دل خوشی ندارند

رفیقم گفت که هفت سال است که در اصفهان هستم و هنوز یک رفیق اصفهانی ندارم و این شعر را سند آورد

"بهشت روی زمین خطه صفاهان است

بشرط آنکه تکانش دهند در دوزخ"

و نقل کرد که حدیث است از محمد که دعا کرد که مدینه خراب شود و اصفهان آباد 

تا اهل مدینه که بعقیده ایشان خوب مردمانی هستند در همه جای دنیا پراکنده شوند و اصفهانی ها سر جایشان بمانند


ولی آنچه من دیدم اصفهانیها ظاهرا خونگرم و خوش اخلاق هستند

ولی چون تا کنون با اصفهانی معامله نداشته ام نمیتوانم به صورت صریح قضاوت کنم

اصفهان نصف جهان,صادق هدایت

1547

به دوست صمیمی و قدیمی زیاد اعتقادی ندارم 

ولی همیشه در بهترین و بدترین روزها, کسانی تو زندگیم بودند که تونستند برام معجزه کنند 

و شاید خودشون هم از کاری که کردند بی خبر باشند

1546

بیشتر اهالی اصفهان از سه نژادند

مردمان بومی قدیم

بعد از آن بختیاری 

این دو طبقه عموما کشاورز صنعتگر و کارگرند

و بعد یهودی

....

امروزه دو محله کثیف شهر مسکن آنهاست 

جوباره(جی بارو) و دردشت 

می گویند این یهودیها از همان دسته ای هستند که کوروش آنها را به ایران پناه داد 

اصفهان نصف جهان,صادق هدایت

1545

با هم رفتیم روی پل سی و سه چشمه

....

برای نشیمن و تفریح مردم ساخته شده

از میان آن ارابه و اتومبیل های سنگین میگذرد

بدون اینکه خم به ابرویش بیاورد

اصفهان نصف جهان,صادق هدایت

1544

جمعه ها آهنگ شاد گوش بده

"منم اون یار شیرین منم اون یاربا ناز

واسه عاشق دلتنگ دلم خونه دلباز"

1543

بدون اینستاگرام

1542

کاوه آهنگر و گودرز از اصفهان بوده اند 

اصفهان مردم زیرک و هشیاری دارد

اگر در دنیا چهار نفر شخص مهم است

دو نفرش اصفهانی است

مردمش صنعتگرند و چون سپاهی بوده اند

 از این جهت سپاهانش گفته اند

اصفهان نصف جهان,صادق هدایت

1541

آدمها روی هم رفته حاصل جایی هستند که در آن بدنیا آمده و نشو و نما کرده اند

طرز فکر و احساساتت همیشه بستگی دارد به قطعه زمین و درجه حرارت

حتی به بادهایی که می وزد

کافکا در کرانه,هاروکی موراکامی


1540

به جوجویی که سر گونی شادونه نشسته بود قسم

همه چی درست میشه

1539

این هم میگذره

و من از پسش بر میام

1538

میدونستی بدون خاطره هم میشه سهیل نفیسی گوش کرد؟

حتما میدونستی


1537

از بلاتکلیفی متنفرم

1536

وقتی دارم گریه میکنم 100 تا عکس بفرسته

و یادم بندازه دنیا هنوز قشنگه

1535

فریزر از زندگیم حذف میشد

1534

خاطرات از درون گرمت میکنند

اما در عین حال دو پاره ات میکنند

کافکا در کرانه,,هاروکی موراکامی

1533

امضای مامانم

1532

بزرگترین شکنجه آنست که دیگر نتوانی دوست بداری

داستایفسکی

1531

افکار بی هدف بدتر از فکر نکردن است

کافکا در کرانه,,هاروکی موراکامی

1530

دخترخاله عزیز ازت ممنونیم که سر مزار پدر ما رفتی و از سنگ مزار عکس گرفتی و اول صبح عکس را گذاشتی تلگرام و اشک ما را در آوردی 

که چی بشه آخه؟

الان ما باید ازت تشکر کنیم؟

 چقدر خوبه که جای ما نیستی


1529

اینکه وسط یوگا ذهنم میره  پل طبیعت عجیب نیست

اینکه قلبم میلرزه و چشمام پر اشک میشه عجیب نیست 

همین برون ریزی بهترین خاصیت یوگا ست

میدونم این فیلم بارها و بارها جلوی چشمم نمایش داده میشه و من باید بدون هیچ احساس و قضاوت فقط تماشاچی باشم 

تا وقتی که ذهنم از این تکرار خسته بشه


1528

از آن زمان که آرزو چونقشی از سراب شد

تمام جستجوی دل سوال بی جواب شد

نرفته کام تشنه ای به جستجوی چشمه ها

خطوط نقش زندگی چو نقشه ای بر آب شد

هایده

1527

در زندگی هر کس یک جا هست که از آن بازگشتی در کارنیست

و در موارد نادری نقطه ای است که نمیشوداز آن پیش تر رفت.

وقتی به این نقطه برسیم تنها کاری که میتوانیم بکنیم این است که این نقطه را در آرامش بپذیریم

دلیل بقای ما همین است

کافکا در کرانه,هاروکی موراکامی

1526

هیچ کاری نکردن ,

بیشترنتیجه میده

1525

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1524

مرا می بینی و هر دم زیادت میکنی دردم

تو را میبینم و میلمزیادت میشود هر دم

به سامانم نمیپرسینمیدانم چه سر داری

به درمانم نمی کوشینمیدانی مگر دردم

مرصِّع خوانی محسن نامجو ,

1523

چیپس و ماست برتر ازچلوکباب آمد پدید

1522

جمعه بود

7 سال پیش

1521

یک زن را باید دیوانه وار دوست داشت

یا اصلا دوست نداشت

کم دوست داشته شدن برای زنها مرگبار است

1520

فکرشو بکن

1519

یکی از نشانه های عشق حقیقی آن است که به تو عشق بورزند بدون اینکه شایستگی‌اش را داشته باشی. 

اگر زنی به من بگوید عاشق توام چون روشنفکری، محترم هستی، برایم هدیه می‌خری و ظرف ها را هم خوب می‌شویی، مرا ناامید کرده. چنین عشقی بیشتر عملی خودپسندانه به نظر می رسد. 

چقدر دلپذیر است که بشنوی من دیوانه‌ی توام، هرچند که روشنفکر و محترم نباشی. حتی اگر دروغگو، حرامزاده و خودبین باشی

میلان کوندرا

1518

جمعه ها آهنگ شاد گوش بده

"بمون تا بتونم یه عاشق بمونم

تو تنها تو تنها واسه من تو دنیا"

1517

کتاب داستانها را در یک طبقه ازکمد سبز فلزی که تو راه پله های پشت بوم بود چیده بودم 

 طول میکشید که کتاب جدیدی اضافه بشه و بناچار هر کتاب را بارها و بارها میخوندم

آفتاب از در شیشه ای پشت بوم میخورد به پله ها

 تو پله نشسته بودم و کتاب میخوندم و خواهر کوچیکه میخواست چهاردست و پا بیاد پیش من

که یه لحظه زمان ایستاد 

صدای انفجار همه جا پیچید 

و بعد صدای جیغ و گریه من و خواهر کوچیکه 

و وحشت مامان و خواهر بزرگه که فکر میکردند ما از پله افتادیم 

اولین موشکی بود که به اصفهان خورد 

1516

این میلیونها ستاره نظاره ام میکنند

و من هرگز جز لحظه هایی گذرا به فکرشان نبوده ام

نه فقط ستاره ها

چقدر چیزهای دیگر در جهان هست

که به آنها توجه نکرده ام

چیزهایی که هیچ از آنها نمیدانم

کافکا در کرانه,هاروکی موراکامی

1515

سالم موندن,

وقتی کثافت همه جا را گرفته


1514

آدمها یهویی از چشمم می افتند

1513

پینوکیو

1512

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1511

دل خسته ام از اینجا

از آدمای دنیا

همین امروز و فردا 

دل میزنم به دریا

دل میزنم به دریا

رنگ تو رو میپوشم

از عمق آبی عشق

 چشم تو رو مینوشم

ابی

1510

میدونی رفته نماز بخونه