دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

121

رفته بودیم خرید

حواسمون به خرید بود

گردو بیرون مغازه را نگاه می کرد

پرسید مامان اونجا کجاست؟

با عجله برگشتم نگاه کردم دیدم از پشت یه دیوار بلند سقف شیروانی قرمزی پیداست و کبوتری که از رو سقف پرید

به نظرم اومد باید انبار باشه یا یه خونه خرابه

با بی حوصلگی برگشتم و گفتم نمی دونم

و منتظر موندم مغازه دار به حرفاش ادامه بده

ولی مغازه دار به گردو گفت اونجا خونه امین الضرب بوده

کسی که برق را وارد ایران کرد

الانم نوه نتیجه هاش تو همین خونه زندگی می کنند

دوباره برگشتم و با دقت به خونه نگاه کردم

دیدم یه سرستون قدیمی هم از پشت دیوار پیداست

خرید کردیم

ولی هنوزم سعی می کنم داخل خونه امین الضرب را تصور کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم گلی دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 01:16 ب.ظ

رشت بود؟

تهران سه راه امین حضور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد