دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

204

این گلو درد بهانه ای شد که خودم و جمعی را خوشحال کردم

یعنی چند نفر تو دنیا هستند که امروز به خاطر گلو درد مرخصی گرفتند و تو خانه نشستند و به جای استراحت و دکتر و دوا ,وبلاگ آپدیت می کنند؟

باید سایتی باشه تا هر کسی دوست داشت موقعیتش را در اون لحظه اعلام کنه تا مشابه خودش را در دنیا پیدا کنه

فک کن من معلمی را پیدا می کردم که در شهر کوچکی در کنیا زندگی می کرد و به علت گلو درد نرفته بود سر کار و در وبلاگش می نوشت که نگرانه که نکنه یک شیر گرسنه از دیوار مدرسه بپره و شاگرداش که تو حیاط مدرسه بیکار هستند را بخوره

به نظرم تب دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
دون ژوان پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ب.ظ

آمدم نبودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد