دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

364

گردو:مامان فیلم عروسی شما هم مثل فیلم عروسی خاله زهرا بود؟

من:یعنی چه جوری؟

گردو:این که چند تا عکس ها را با هم ادیت می کنند و بقیه چیزا

من:آره

گردو:واقعا؟

من:وااا مگه چند سال گذشته!

گردو:پس چرا سی دی نیست

من:اون موقع  سالای آخر عمر ویدئو بود

گردو:اون موقع پاورپوئینت بود؟

من:آره

گردو:پاور پوئینتِ چند بود؟

من:شب بخیر

گردو:مامان چرا از بچگی من عکس تو کامپیوتر نیست

من:این همه عکس داری

گردو:نه,از اون موقع که بدنیا اومده بودم

من:خب اون موقع گوشی دوربین دار و دوربین دیجیتال نبود

با دوربین معمولی عکس می گرفتیم و چاپ می کردیم

گردو:!!

من:فیلم می خریدیم میزاشتیم تو دوربین عکس 24 تا یا 36 تا عکس می گرفتیم کلی پول چاپ می دادیم و عکسها را می گرفتیم, تازه نصف عکسها هم خراب بود

گردو:یعنی چی

من:شب بخیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد