دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1698

با دل درد پریودی و فشار خیلی پایین بیدار شدم

زنگ اول مدرسه نرفتم 

بعدازظهر باید میرفتم ضمن خدمت و برای 50 تا از همکارها یه مبحث ریاضی را تدریس میکردم 

تو مدرسه بچه ها خیلی اذیت کردند و زنگ آخر هر چی از دهنم در اومد بهشون گفتم و کلی جریمه دادم 

موقعی که میخواستم از مدرسه برم بیرون یکی گفت شنیدی ماشین خانم فلانی را دزدیدند؟! 

رفتیم تو دفتر و فیلمی که دوربین مدرسه از لحظه دزدی ضبط کرده بود را دیدیم 

باید با ماشین یکی از همکارا میرفتیم ضمن خدمت  و وسط راه افتادیم تو جوب و یه پیک موتوری کمک کرد و ماشین را در آورد 

یک ساعتی دیر رسیدیم سر کلاس و دیدیم استاد عوض شده و اصلا حرفی از تدریس نیست 

دل درد خیلی اذیتم میکرد و حوصله کلاس را نداشتم وزنگ اول تمام مدت با همکارم حرف زدیم که بیشتر دردل بود 

بین دو تا کلاس چای خوردیم همکارهای قدیمی را دیدیم و گپ زدیم 

یکی تعریف کرد که میخواسته برای بچه دوم اقدام کنه ولی دچار یائسگی زودرس شده 

یکی دیگه از ناراحتی حنجره اش گفت 

یکی از آقایون که پارسال همکارمون بود روبروی ما ایستاده بود و هر بار که نگاهم بهش افتاد ابراز ارادت کرد

زنگ دوم همه کلاسها تو سالن جمع شدند و یه آقا که با بلندگو حرف میزد در مورد دانش آموزان کم شنوا و یادگیری ضعیف و ...حرف زد و هر کی حرف میزد فریاد میزد خانم حرف نزن آره با شما هستم 

بقیه  کتاب دختری از ایران را تو گوشی باز کردم و خوندم

کلافه شدم و برای اینکه چند دقیقه صدای استاد را نشنوم از کلاس زدم بیرون

تازه میفهمم چرا شاگردام بعضی روزا اینقدر دستشویی میرند!

رفتم دفتر و گفتم باید برم دنبال دخترم گفتن برو حضور غیاب نمیشه و من مثل پرنده ای رها شده از قفس  از اونجا زدم بیرون 

تا اینجا واقعا یه لحظه هم لازم نشد شتر آمریکایی بیاد جلو چشمم ولی از وقتی نشستم تو تاکسی وجود  شتر جان لازم شد 

این 21 روز لعنتی_روز دوم

نظرات 2 + ارسال نظر
parisa دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:35 ب.ظ http://kharmolak.blogfa.com

حس جالبی بود.خوندنش رو دوست داشتم

mhr3A دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:03 ب.ظ http://matana.2fh.co/

به امید روزای خوب بی وقفه براتون، باعث افتخاره به سایت منم سر بزنین ممنونم به منم سر بزنید کلبه خرابه ما رو مزین کنید...
89651

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد