دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

1747

21 روز فراموشی را همین جا و با 15 روز تموم میکنم چون تا حدی که میخواستم به هدفم رسیدم و اگه لازم شد دوباره تکرار میکنم 

21 روز بعدی را میزارم برای اتلاف وقت که از واجباته و اگه رعایت کنم فراموشی هم همراهش داره 

چیزایی که باعث اتلاف وقتم میشه 

1)لم دادن و آهنگ گوش کردن و فکرای بیخود کردن 

2)تلگرام

3)اینستاگرام 

گزینه ها زیاد نیست ولی زمانی که براشون  میزارم زیاده

کارهایی که باید انجام بدم

1)مطالعه کتابهای...

2)زبان 

3)کتاب

4)فیلم 

5)ورزش

سنگ بزرگ نشانه نزدن است 

فعلا روزی 2 ساعت برای تلف کردن به خودم وقت میدم و به مرور کمترش میکنم 

نیاز نیست ساعت و روز رند باشه از همین حالا باید شروع کنم البته بعد از برنامه ریزی

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد-م یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 05:53 ب.ظ http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

چه تصمیم خوبی!
منم دچار همین بدبختی ها هستم!
باید امتحان کنم!می تونه مفید باشه!

تلاشتو بکن ولی بی فایده اس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد