دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2362

وزن امروز 65.9

بعد 2 روز پرخوری بازم خوبه

از امروز حذف برنج را دارم و شیرینیجات کمتر

هرچند این چند وقت حتی دیگه عسل هم نمیخورم و فقط روزی یکی دو تا قند و چند تا خرما و مویز و یکی دو تا بیسکوییت میخورم ولی کم میکنم و بیسکوییت و قند را حذف میکنم

یعنی بوی پلو تو خونه بپیچه و من نخورم تصورش هم برام وحشتناکه 

 واسه این چند کیلو اضافه وزن ناقابل ارزش داره زجر بکشم؟

ولی وقتی یادم که میفته همین چند کیلو به زانوهام فشار میاره و بدنم را سنگین میکنه انگیزه ام زیاد میشه 

حالا هر دفعه یه قاشق ته دیگ پلویی میخورم که از هوس نمیرم

ناهار امروز تخم مرغ پخته و گوجه

عصر هم نون پنیر و خرما و سیب 

روز اول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد