دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2390

اینقدر هیجان امروز زیاده که نمیتونم تمرکز کنم

کمتر از پارسال غمگینم

و خیلی بیشتر از پارسال امیدوار 

اتفاقهای بسیار خوبی تو زندگیم افتاده و راه و انگیزه های قشنگی برام پیش اومده

امروز از گوگل گرفته تا یک دوست فراموش شده تولدم را تبریک گفتند

به آدمهایی که یک سال گذشته رد پاشون تو زندگیم مونده فکر میکنم

کسایی که رفتن 

کسایی که موندن

کسایی که قلبم را رنجوندن

کسایی که بهم عشق دادن 

بی نیازی به آدمها مهمترین درسی بود که سال گذشته یاد گرفتم

یاد گرفتم به کسایی که هستند عشق بدم و کسایی که رفتند را بسپرم به خاطرات 

با افتخار و با قدمهای محکم وارد چهل و چهار سالگی میشم. 

خدا را برای لحظه لحظه ی زندگیم شکر میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد