دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2396

صبح شنبه

همه در حال بدو بدو

ولی من زیر پتو نشستم داریوش گوش میدم و به هیچی فکر میکنم

ولی همین پتو کمک بزرگی کرد و چند دقیقه که سرمو کردم زیرش  به فکرم رسید برای سایت مطلب جدید چی بنویسم 

یادم باشه از معجزه پتو زیاد استفاده کنم

جایی درباره شیوه نوشتن نویسنده های مشهور جهان خونده بودم و یادمه یکیشون تو حمام میتونست بنویسه و هنوزذهن من درگیر خیس شدن کاغذشه 

ولی فکر کنم نیازداشته تو محیط کوچیک و بسته باشه و لزوما زیر دوش نمینوشته

 از این به بعد محیط بسته منم میشه زیر پتو

بی ربط نوشت: این آقای چی چی یار روز تولدم تو گروه بهم گفت مهربانو و من اینقدر بزرگ شدم که نزنم دهنشو صاف کنم 

لعنت به همه بانو و مهربانوگویان

نظرات 1 + ارسال نظر
Vray شنبه 4 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:01 ق.ظ https://sariasan.com/3dsmax-tutorial/vray/interior-lighting-rendering-vray/

انصافا باهات موافقم. پتو معجزه می کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد