دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2414

تلگرام وصل نمیشه این فیلتر شکن اون یکی پروکسی هیچ کدوم فایده نداره خب چیکارش کنم گوشی را میندازم کنار

گوشیم پر شده باید واتساپ و وایبرو پاک کنم خب چی میشه پاکش میکنم

گوشیمو میوت کردم تماس مهمی را از دست نمیدم 

تا هر وقت شب بیدارم هر کجا بخوام میرم هر چی میخوام میخرم هر چی میپوشم ناخنهاممو بلند میکنم موهام میریزه رو فرش

با غذام پیاز میخورم دامن زشتمو  میپوشم موهامو صاف نمیکنم 

با دوستم 3 ساعت تلفنی حرف میزنم هر عکسی بخوام پروفایل میزارم هر فحشی بخوام  به مجری های تلویزیون میدم هر چقدر دلم بخواد کانال مستند میبینم آهنگای مسخره میخونم 

رو مبل از خستگی غش میکنم کولرو خاموش میکنم پنجره هم میبندم هر مهمونی دلم نخواد نمیرم وقتی پریودم قیافه بق کرده تحمل نمیکنم شماره مو بدون ترس به هر کی بخوام میدم

و...............

مزایای تنهایی بیشتراز ایناست و عجیبه که بعضیاش حقوق اولیه هر زنیه که جامعه مرد سالار ازمون دریغ کرده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد