دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2418

نشستم تا اول مهر وبلاگمو خوندم حالم از خودم بهم خورد 

چقدر داغونم

چاق و بیحال و حوصله و افسرده

خب یه جاهایی هم ازخودم کیف کردم و کلی قربون صدقه خودم رفتم

 ولی در کل باید یه تجدبد نظر بکنم  

پی نوشت!: فقط 4-5 کیلو از وزن مورد نظر بیشترم منظورم از چاق کسیه که اراده نداره وزن اضافه را کم کنه حالا بگو 1 کیلو

نظرات 1 + ارسال نظر
بانو(: پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:11 ق.ظ http://banolabkhand.blogsky.com

ببین من تا همین تابستون پارسال سایزم ۴۲ بود و زنم ۶۵،الان سایزم ۳۶ شده و وزنم ۴۵،بی خیال نمیشه و این حرفا،یکم اراده و انگیزه میخواد فقط(:

استخونهای خالی من بیشتر از 45 کیلو میشه!
مرسی برای رسیدن به وزن ایده آل سعی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد