دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2528

یکی میخواد طلاق بگیره و به هیچ صراطی هم مستقیم نیست 

به یه خیال خام و توهم دل بسته 

یکی دیگه داره زجر میکشه که از عشقش جدا شده مشاور گفته نباید بهش پیام بده و عشقش هم هیچ پیامی نمیده

اون یکی ها به همه چی بد و بیراه میگن و  میگن دیگه به دین و قران اعتقادی ندارن

یکی دیگه هم این وسط میخواد دوباره مخ منو بزنه

خوشحالم که حداقل امروز تو این دایره نیستم و از بیرون که نگاهشون میکنم واقعا دلم براشون می سوزه

دوست دارم تک تکشون را بغل کنم و بهشون عشق بدم شاید تو این برهوت خودشون را پیدا کنند

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:04 ق.ظ

مخ یه زن 44 ساله رو میخواد بزنه؟ ...

شما خودتو نگران نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد