دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2359

یه روز 8 صبح به من پیام داده که فلانی بیداری بهت زنگ بزنم یه کار مهم دارم منم کلی نگران شدم و گفتم آره بیدارم و زنگ زده و کلی درددل که میخوام از شوهرم طلاق بگیرم و اینجوری و اونجوری منم که میدونستم دردش چیز دیگس و به خلطر دوست پسر جدیدش این تصمیممو گرفته بهش گفتم این کارو نکن و ....

دوباره یه شب جمعه پیام داده شوهرم افتاده به منت کشی و نمیدونی داره چیکار میکنه ولی من اصلا نمیتونم تحملش کنم 

منم دوباره نصیحتش کردم که کوتاه بیا و ....

حالا دیروز که درباره دزدی کیفم تو گروه حرف زدم حاضر نشد در حد یه همدردی دو کلمه ای وقت بزاره و چیزی بنویسه 

البته من همین چند روز پیش تصمیم گرفتم دیگه سنگ صبور نباشم و اگه بازم میخواست درددل کنه حتما بهش میگفتم که نمیتونم گوش بدم و حالا یه دلیلی هم میاوردم که ناراحت نشه 

ولی کلا میخوام بگم آدما اینجورین و ارزش ندارن براشون وقت گذاشته بشه 

و البته به زودی از اون گروه هم میزنم بیرون چون میخوام دایره دوستامو محدود تر کنم 

فعلا که در سه ماه گذشته با هیچ دوستی رفت و آمد نداشتم و حتی یک ماه گذشته تلفن هم نکردم و فقط یه دوست مونده تو تلگرام 

از گروه های صمیمی تلگرام هم همین یکی مونده که به زودی میبندمش و خلاص 

الان واقعا به هیچ دوستی نیاز ندارم و از هیچ دوستی هیچ خیری ندیدم که دلم خوش باشه

 هروقت اینقدر پیر شدم که نتونستم با تنهایی کنار بیام میرم میشینم تو پارک و اونجا چند تا دوست پیرپاتال برای خودم پیدا میکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:50 ق.ظ http://bihamta96.blogsky.com

معرفی کتاب:

حسرت از ایمانِ دیر

۳۱۶- آدمی بالاخره به حقیقت دین خدا ایمان می آورد حتی در لحظه مرگ. ایمانِ دیر، ایمانی سراسر غرق در حسرت است. حسرت از اینکه چرا زودتر ایمان نیاورده و راحت نشده است.

۳۱۷- هر که ناراحت است بی ایمان است. مؤمن همواره قلباً راضی و شاکر است و کافر ناراضی و شاکی است.

۳۱۸- کسی که هیچ چیزی ندارد ازهیچ قدرتی هم نمی ترسد حتی از خدا. چنین کسی دوست خداست و آدم ازدوستش نمی ترسد. و چنین کسی همه را قلباً دوست می دارد و آدمی از کسانی که دوستشان دارد نمی ترسد.

از کتاب حق و باطل استاد علی اکبر خانجانی

t.me/eshghvaerfan2

خوشبحال مومن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد