دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2362

پیاده روی کردم و اثر مرکب گوش دادم و چه جالب که این قسمت درباره محدود کردن روابط و رسانه . تفکر منفی و اخبار بود 

خب کاری که قبلا خودم شروع کردم و باید شدتش را بیشتر کنم 

تا الان خیلی مفید 

9:15

فعلا تلگرامو بستم خیال خودمو راحت کردم تا بعد دویاره برسم به پاکسازی 

امروز حوصله توییتر هم ندارم پس به کارام برسم تا امشب حتما یه فیلم ببینم

10:32

کارهای مدرسه تموم شد.به نطر خودم که خیلی خوب شد

استخر هم رفتیم 

الانم منتظرم ناهار بپزه و بخوریم و لالا

14:37

خستگیم در رفت 

طبق اون مقاله الان شدیدا استامینوفن لازم دارم ولی درد عشق شیرینه پس یکمی آهنگ گوش میدم تا این قلب بیچاره آروم بگیره بعد میرم سراغ کارام

17:08

هنوز هیچ کاری نکردم

18:21

تقریبا هیچی 

ولی الان میخوام جزوه بنویسم 

این 21 روز مفید بود خیلی زیاد و تا همین 20 روز کافیه چون میدونم ادامه میدم و الان خیلی اورژانسی به یک 21 روز جدید نیازدارم

20:24

روز بیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد