دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2365

21 روز جدید را شروع میکنم

این مدت سعی میکنم به جز خودم و گردو به هیچکس دیگه فکر نکنم و برای هیچکس وقت نزارم

خانواده ام اگه ضروری شد استثنا هستند

بله دارم دایره را روزبه روز تنگ تر میکنم و مطمئنم نتیجه بدی نمیگیرم

پس از همین الان لحظاتی که برای دیگران حتی در حد فکر کردن وقت گذاشتم را یادداشت میکنم 

کار سختیه چون فکر خودش میره و اتفاقا میخوام کنترلش کنم

یه فکرایی هم هست که درباره خودمه ولی دیگران هم داخلش نقش دارند حتی اون فکرا هم بهتره کمتر بشه

پس همه ی توجه میره رو خودم و زندگیم 

20:33

گوگوش خوابم یا بیدارم بخونه و به کسی فکر نکنم 

خیلی سخته در حد شکنجه ولی چاره ای نیست 

20:43

به لطف مهمونی خونه ی مامان تا الان لحظه ای فکرم رفته و برگشته

22:58

حدود ده بیست دقیقه فکرم مشغول شد ولی الان دلم میخواد زیاد فکر کنم و احساساتی بشم  ولی نمیتونم !

 عجیبه

00:37

روزاول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد