دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2370

یه راه فکرنکردن مشغول بودنه

اتفاقا امروز خیلی کار دارم 

7:14

بله اینجوری که معلومه امروز کارم سخته چون همین اول صب ح فکرم همش میره سمت یه نفر 

از قلبم نگم که بدبخت مچاله شده

7:36

افتضاح....

8:05

دسته گلمو به آب دادم و فکرم آزادتر شد 

تا الان 3 تا کابینت تمیز کردم

خونه تکونی پاییز باید امروز تموم بشه چون دیگه براش وقت و حوصله ندارم

11:11

مشغول کار هستم و اوضاع بد نیست 

14:54

دارم از خستگی میمیرم. از بس کار کردم ولی اوضاع خوبه و خونه تکونی امشب تقریبا تمومه

با کار کردن فکر هم میاد ولی مهم نیست و اذیت نمیشم

21:59

خیلی خوب بود اگه الان مینوشتم پایان خونه تکونی پاییزه ولی 4 تا کار کوچیک موند و واقعا دیگه توان کار کردن ندارم .یکمی هم کمردرد گرفتم پس میزارم برای فردا 

فعلا یکمی آهنگ گوش بدم سرحال بشم و بعد بخوابم 

اوضاع احوال تفکراتم هم خوبه 

یاد گرفتم بچسبم به به فکر مسخره و دیگه ولش نکنم تا بقیه فکرا نیان تو سرم

23:32

روز دوم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد