دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2374

عجیبه یهو دلم برای دوستام تنگ شد

البته اینکه امروز با دوتاشون حرف زدم و خواستن برگردم گروه بی تاثیر نبوده

خودم میدونستم اون غضبی که نسبت به همه پیدا کرده بودم اثر افسردگیه و کار یَدی و فنگ شویی(خونه تکونی) باعث شد آثار افسردگی و غم کمتر بشه

اصولی این چند روز برای خودم مشخص کرده برقراره منتها با شدت کمتر

من همیشه یه عاشق شکست خورده می مونم و چقدر از این ویژگی ام حالم بهم میخوره ولی دیگه کاریش نمیتونم بکنم 

ولی میتونم خودمو سرگرم کنم تا کمتر یادم بیاد چی شده 

و البته تموم شدن کارای مهم برای بهتر شدن حالم تاثیر داشته و نسبتا خیالم راحت شد هرچند که چند روز آینده هم خیلی کار دارم 

البته طبق پیش بینی که کرده بودم کارا که تموم شد باید میرفتیم سفر 

سفری که کلا نفهمیدم چی شد و اصلا دلش میخواست بیاد یا نمیخواست و میتونست بیاد یا نمیتونست و حالا هم که هیچی به هیچی 

خب من که نمیتونم بمیرم 

پس هم زمان با افسوس خوردن به جریان زندگی برمیگردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد