دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2375

برگشتم پیش دوستام و با یه نگاه به گروه و هجوم اخبار بد پشیمون شدم

23 روز تو گروه نبودم و تو این مدت 

گواهینامه گرفتم 

یه سفر خیلی خوب و یه سفر معمولی رفتم

 عشقم تو مه گم شد

 دلار به 15 تومن هم رسید 

یکی بهم گفت خیلی رو اعصابی

یکی هم افتاده به منت کشی 

به یکی هم گفتم عوضی و رفت به جهنم

دو تا جزوه نوشتم 

خونه تکونی پاییزه کردم

کیفمو دزد برد 

یه کار مهم مالی کردم

چکاپ کامل کردم

بیشتر ازیک کیلو وزنم کم شد 

یه عروسی رفتم 

یه کتاب صوتی تموم کردم

یه 21 روز مفید داشتم و تونستم وقتمو تنظیم کنم

و روزهای خوب و سختی داشتم خلاصه

غم هم که عضو ثابت زندگیم شده 

همین تعداد روز که حساب کارام را دارم باعث میشه از تابستونم راضی باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد