دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2377

وقتایی که گردو نیست از نظر خورد و خوراک در بهترین حالتم

یا خودمو با هله هوله سیر میکنم یا غذاهایی که خودم دوست دارم ولی گردو نه میپزم و در حجم زیاد میخورم 

مثل کشمش پلو با روغن حیوانی

دمپختک با سالاد شیرازی 

مرغ و پلو زیره 

یا نون پنیر با انواع میوه ها(طالبی, انگور, هندونه, خیار)

این قسمت تنهاییم خوش میگذره

نظرات 1 + ارسال نظر
Snowgirl شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:55 ب.ظ http://snowgirl-snow.blogsky.com/

اول فکر کردم منظورتو از گردو ، گردوی خوردنیه. با خودم فکر کردم چرا ؟ وقتی گردو باشه که خیلی میچسبه با نون و پنیر ، اخه من عاشق گردو ام: )
بعد که پست پایینی رو خوندم فهمیدم گردوتون از گرطوی من نیست.
خب مامان منم اینجوریه. وقتی من هستم غذا میپزه ، وقتی نیستم هله هوله!

به دخترم میگم گردو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد