دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2385

21 روز جدید را ادامه نمیدم چون دیگه نیازی نیست و اوضاع تقریبا خوبه 

اون فکر که میاد ولی زود میره چون دیگه سالهاست به این وضعیت عادت کردم

21 روز جدید چی باشه بهتره؟

1)زمان کمتری در شبکه های اجتماعی باشم؟

2)کتاب خوندن بیشتر ؟

3)غیبت نکردن که هنوز جز کارای بدیه که میکنم

4)رژیم غذایی سالمتر؟

5)کارای انگیزشی؟

6)مثبت اندیشی

7)نظم بیشتری به کارای روزانه ام بدم؟

چون 21 روز آینده ترکیب تابستون و مهرماه و شروع کاره بهتره آخری را انتخاب کنم که خود به خودبقیه را هم شامل میشه و وقتی مشغول کارام باشم خود به خود 3 و6  هم رعایت میشه

پس 21 روز جدید میشه متعهد بودن به برنامه ریزی روزانه

تو این روزای سخت که همه وا دادند اونی که بتونه بره جلو موفقه(از اثر مرکب یاد گرفتم ) 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد