دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2392

بالاخره سفر 10 روزه تموم شد 

هدف اصلی این سفر بهتر شدن حالم بود و نتیجه خوبی هم داشت

اینقدر خودمو مشغول کردم و  کار کردم  دورمو شلوغ کردم که فرصت فکر کردن نداشته باشم

یه لحظه هایی قبل خواب با خودم خلوت میکردم و غصه ام یادم میفتاد و چند ثانیه بعد از خستگی خوابم میبرد 

و البته دیروز تو همون چند ثانیه قبل خواب دلم از غصه مچاله شد ولی بعدش با خوندن یه متن قشنگ درباره عشق حالم خیلی بهتر شد

تو این 10 روز حتی یه آهنگ هم گوش ندادم مبادا احساساتی نشم

دیگه میتونم به زندگی عادی برگردم و مثل همیشه با غمی که تو دلم بوده سازگار باشم

البته الان که دارم مینویسم چند قطره ای اشک ریختم که تاثیر خوابیه که صبح دیدم 

مهم اینه که در کل حالم خوبه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد