دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2401

پاییز رسید بدون اینکه فرصت کنه قبل رسیدنش افسرده ام کنه و احتمالا دیگه نتونه   

این پاییز حتما  خیلی کمتر احساساتی خیلی بیشتر درگیر و واقع بین تر از همیشه هستم

 میخوام  فقط با خودم خلوت کنم و با خودم عاشقی کنم

خود مهربونم که همه ی این سالها احساساتم را خرج دیگران کردم  ولی دیگه وقتشه که خودم و پاییز را بیشتر بشناسم

مامانم میدونه که پاییز را خیلی دوست دارم قربونش برم همین الان یه پیام برام  فرستاده که اینجوری شروع میشه

"فصل خوشگل من تو راهه"

بله فصل خوشگل من و روزای خوشگل تو راهن 

روزایی که حتما بهتر از قبله 

قبل از اینکه لباسهای پاییزی از تو گنجه بیان بیرون  آهنگهای پاییزی را آماده میکنم

"میدونی دل اسیره اسیره تا بمیره میدونی بدون تو دلم طاقت نگیره"

نظرات 1 + ارسال نظر
Reza شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:46 ق.ظ http://rezacplus.blogsky.com

چه مادری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد