دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2389

بعد تمام شدن جلسه مدیرگفت حالا دو تا جمله خارج از بحث بهتون بگم 

یک  اگه بچه تون ساکت شد بدونید از چیزی ناراحته 

دو اگه شوهرتون  زیادی مهربون شد و رفتاری برخلاف گذشته داشت بهش شک کنید

و بعد این حرف چند دقیقه سکوت سنگینی برقرار شد و من یواشکی قیافه ی همکارا را نگاه میکردم که یا به یه نقطه زل زده بودند یا یه لبخند گیج و زورکی داشتند و معلوم بود دارن رفتار شوهره را بررسی میکنند و من  از دیدن این صحنه داشتم از خنده میترکیدم و تو دلم ذوق میکردم که از مصیبتی به اسم شوهر راحتم

معلومه خیانت آقایون واقعا جدی شده که صحبتش به همچین جمعی رسیده 

و البته برای من که با این مساله از زاویه های مختلف درگیر بودم عادیه چه خودم خیانت دیدم چه اینکه باعث خیانت شدم 

و میتونم یه مقاله مفصل درباره ی این قضیه بنویسم ولی الان حوصله ندارم هیچی بنویسم فقط میتونم بگم مردهای خیانتکار کودکان قابل ترحمی هستند که با خیانت  عقده و کمبودهای روحی عاطفی خودشون را جبران میکنند 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد