دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2404

چند روزه که بازم با دوستم دردل میکنم و نتیجه این شده که دوباره اینقدر افسرده و بی حوصله شدم

بارها بهم ثابت شده دردل حالمو بد میکنه و ناراحتیامو بیشتر میاره تو چشمم

پس دیگه پچ پچ و دردل ممنوع

همه کس و همه چیز بره به جهنم

فقط خودم و خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
مادر تنها یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:45 ب.ظ

اخ اخ منم خیلی فاز منفی می گیرم. هربار درددل کردم با یاداوری عذاب هایی که کشیدم قشنگ کل روزم خراب شده!

مریم گلی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:56 ق.ظ

دقیقا ... درددل آدمو میبره تو فاز افسردگی و غصه های ادمو یاد آدم میاره ... نه اینکه نباشه ... غصه لعنتی همیشه هست ولی وقتی با صدای بلند میگیشون انگار عین وحشیا دوباره به آدم حمله میکنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد