دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2418

این چند روز همه چی خوب بود یا معمولی بودِ

جز 2 روز آخر که آنفولانزا یا آلرژی یا هر کوفت دیگه با سرفه و گلو درد شدید  امانم را بریده 

الان واقعا دلم میخواد بمیرم 

نزدیک پر پر شدن هم شده و اعصاب هم ندارم

با وجودی که خیلی کار دارم ولی دراز کشیدم و سرفه میکنم و سهیل نفیسی گوش میدم 

به زورم چشمامو می چلونم شاید اشکی بیاد و سرحال بشم ولی واقعا گریه ام نمیاد

مدتیه در حالت بی احساسی شدید به سر میبرم و خیلی زیاد بابتش خوشحالم

یه جور حس آزادیه

نه عاشقم نه دلخور نه غمگین نه خوشحال 

خب آهنگ رفت رو" لحظه ی دیدار نزدیک است" و بعد از مدتها دلم براش تنگ شد

اشکها هم یکمی اومدند ولی اون های های گریه ای که میخواستم راه نیفتاد

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:11 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

ایشلا زودی خوب شین و سلامتی جایگزین کسالت تون بشه

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد