دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2422

دیشب برای دوستم پز دادم که من خیلی سرحالم و زندگیم نظم گرفته 

 امروز به شکل عجیبی همه چی منفجر شد و هیچ هیچ کاری نکردم

دروغ نگم فقط ماشین لباسشویی روشن کردم که هنوز لباسا رو در نیاوردم

مدتهاست نمیخوام به چشم شور اعتقاد داشته باشم ولی یه بار همین دوست دیشبیم بهم گفت اینقدرعکس پروفایل عوض نکن  مردم چشم میزنند 

والبته من همچنان اعتقاد ندارم  و مرتب پروفایل عوض میکنم تا هر کی چشم دیدن منو نداره بیشتر دق بکنه 

میدونمم امروز به دلیل بیماریم این وضعیت پیش اومده نه چشم زخم دوست عزیزم 

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 10:59 ق.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

اسپند دود کنید واسه بیماریها تون خیلی خوبِ
آب ولرم و به دونه هم همین طور،آخه خودمم چندوقت پیش گرفتار همین سُرفه و ... بودم.بعد یکی گفت یه پرتقال پوست بگیرو پرپرش کن و
هر پر پرتقال رو عسل بمالون وبخور؛باورکنین خیلی تاثیر داشت:)

خلاصه اینکه،
همه ی چشم های شور ...ازتون دورباشه عزیز بانوجان

مرسی از محبتت باران جان

Baran سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 06:07 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

اجازه خانم؟جان تان سلامت و دل تان خوش بلامیسر

مریم گلی یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 10:51 ق.ظ

چشم میخوری !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد