دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2423

به شکل عجیبی دیگه از هیچی درد نمیکشم

نه جسمی نه روحی

نزدیکه یک ماهه که بیمارم

یعنی در 23 روز گذشته هر روز از یه جور بیماری  اذیت شدم و دارو خوردم ولی تحمل کردم 

از دیشب تا حالا اول گلو درد داشتم بعد سرفه ها شروع شد بعد پرپر شدم بعد دوباره سرفه و الان آبریزش بینی همراه با سرفه و گلو درد و پرپریت و یکمی لرز 

از صبح تا حالا حدودا فقط 500 کالری خوردم و 2 تا چای و یه نصفه لیوان آب و فقط کار کردم و کار و با این حنجره داغون حرف زدم

خب تا الان نمردم و احتمالا بعد اینم نمی میرم پس جای نگرانی نیست 

تازه الان فقط تو این فکرم که موقع برگشت کلی هله هوله بخرم که این چند روز تنهایی و تعطیلی بهم خوش بگذره


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد