دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2528

جعبه کلوچه خالی

شکلات ها تموم 

تخمه و کیک های داخل سبد هله هوله ها تموم 

ظرف توت و بادوم خالی

ته سبد میوه ها فقط دو تا گلابی مونده

دو تا بسته آدامس دارچینی هم که به جای آدامس نوشابه ای اشتباهی خریده بودم تند تند خوردم و انداختم دور

هنوزم بگردم به اندازه یه هفته خوراکی تو خونه هست ولی محبوب ها تموم شد 

تو این تعطیلات بی خاصیت فقط خوردم و خوردم 

نظرات 2 + ارسال نظر
حمیدرضا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:28 ب.ظ https://parsiauto.blogspot.com/2019/11/north-korea-cars.html#more

پفک و چیپس تموم شده؟

ببین میخام از خوراکی های مورد علاقه ام بگم که تو سبد خریدم هست.

من پسر هستم و برای خودم علایقی دارم

کشک، کره بادوم زمینی، نوشمک، نوشابه کوکا شیشه ای، کیک یزدی، آدامس اربیت نعناع، کیک شکلاتی شیرین عسل، تخمه هندونه و...

ضمنا سیگار بهمن کوچیک.

خوبه

سید یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 12:37 ب.ظ https://parsiauto.blogspot.com/2019/11/north-korea-cars.html#more

سلام خوبین

ببخشین چرا کامنتارو تایید نمی کنین؟ قوانین خاصی داره وبلاگتون؟

وقت نکردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد