دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2404

میگه امروز وقت گرفتم از ماری برای فال قهوه تو هم بیا بریم 

اول فکر می کنم به پول فال 

بعد فکر می کنم به فال قبلی 

مگه ماری چی گفت که خودم ندونم؟ 

 بعد میرم سایت کنترل هوا را چک می کنم هوا چقدر افتضاحه

امروز دو نوبت باید برم بیرون به کارام برسم حالا رفتن تا آرایشگاه ماری هم اضافه بشه 

پس نه فال نمی خوام 

خودم می دونم که تا سه نوبت..... و یه آقایی.....و یه خانمی...... و یه سفر..... و یه پولی.....و یه بیماری......

نظرات 1 + ارسال نظر
Dr شنبه 9 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 01:14 ق.ظ

آدم برای فال پول نده، بهتره. افراد تحصیلکرده این کار رو نباید بکنند. هیجانش هم بعد از سنین جوانی اهمیت نداره. من که تا الان برای فالگیرها دوزار هم خرج نکردم

کار خوبی کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد