دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2636

همیشه دوست داشتم آخرین نسل بشر باشم و آخرالزمان را ببینم 

ولی الان که پایان دنیا نیست و فقط شیوه ی زندگیم تغییر کرده و ناراحتی نداره

با عشقم  مجازی در ارتباطم 

مجازی تدریس می کنم 

خواهر زاده هام را با ویدیو کال می بینم 

با فامیل و دوستام صوتی حال و احوال می کنم

اطلاعاتم را برای سفرهای بعدی بالا میبرم

در هر هفته چند بار میرم پیاده روی تا به طبیعت نزدیک باشم

اصلا زیر انداز تاشوم را با خودم میبرم و یکمی رو نیمکت ها میشینم مردم را نگاه کنم

برای پشت بوم فسقلی ام  گل می خرم

به جای مانتو و شال, لباس های خوشگل برای تو خونه می خرم

رژ خوشگل می خرم و قانون خوشگل کردن روزانه را رعایت می کنم

اون کوسن ها را می خرم خونه ام رنگی بشه

ریسه قشقایی را برای در اتاق خواب درست می کنم

شیرینی ناپلئونی درست می کنم

 دفتر  یادداشت  وخودکار رنگی ها را سفارش میدم

پیرهن ساحلی و دامن جیب دار سفارش میدم

اون لباس هایی که برای باشگاه می خواستم بخرم را سفارش میدم برای ورزش تو خونه 

کتونی جدید می خرم 

به امید آرایشگاه نمی مونم و خودم به ناخنام می رسم 

ملافه و‌روبالشی جدید سفارش میدم

سبزی می کارم 

انباری را تمیز می کنم

فیزیک می خونم

کارهای مدرسه ی مجازی سال دیگه را آماده می کنم

فعلا همینا و احتمالا نصفشون به خاطر تنبلی انجام نشه بعضیاش هم الان در جریانه ولی نوشتن و فکر بهشون هیچ ضرری نداره و یادم میندازه چقدر کار هست برای خوشحال زندگی کردن حتی در قرنطینه

نظرات 1 + ارسال نظر
بلاگر یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 12:57 ب.ظ http://tosan35.blogsky.com

با اون قسمت سفر کاملا موافقم.
نحوه زندگی من زیاد فرقی نکرده ، فقط سختی زیادش تو نرفتن به سفر هست ، هر سال خرداد ، من چند هفته ای میرفتم یه سفر خوب ، دلتنگ سفرم فقط !

پس شما هم برای سفرهای بعد کرونا برنامه ریزی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد