دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

2816

یه همکار داریم یک سال از من کوچیکتره ولی بازنشسته شده چون با دستکاری شناسنامه زودتر رفته مدرسه و بعد هم رفته دانشسرا 

اینجوری که مشخصه در یه دوره ای معلم نمونه و‌موفق و به روز بوده ولی همونجا مونده و الان از نظر تکنولوژی از مامان منم عقب تره از نظر مسائل روز هم خیلی عقبه و با اینکه دختر جوون داره ولی خیلی مسائل براش قابل درک نیست رقابت عجیبی هم با من داره و خودشو با من مقایسه می کنه و این قسمت ماجرا اذیتم می کنه 

بعد فکر می کنم اگه منم رفته بودم دانشسرا شاید اینجوری می شدم و بعد نوجوونی خودم یادم میاد که اون موقع هم شیطون بودم  و... و اگه تو هر محیط دیگه ای هم قرار می گرفتم بازم خودم بودم و همین می شدم که الان هستم شاید  یکمی کمتر 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد