دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

3009

پیرمرد چرا اینقدر منو شرمنده می کنه 

استادی که تو دانشگاه ازش متنفر بودم و حالا که پیر و بیماره اینقدر بی توقع محبت می کنه و من در مقابلش چه کار می کنم؟ هیچی

وقتی برای تولدم پیام داد یادم افتاد خیلی وقته احوالشو نپرسیدم و فکر کردم از این به بعد بیشتر باهاش حرف بزنم ولی اینقدر درگیر بودم که یادم می رفت و فکر کردم شب یلدا بهانه ی خوبیه و بازم یادم رفت و دوباره خودش پیام داده 

یا دوست مهربون دیگه ای که همه جا بلاک شده و با اس ام اس بهم تبریک گفته 

و این مدل دوستان کم ندارم 

شاید وقتش شده با این فکر بدبینم کنار بیام و بپذیرم که بعضی از آقایون واقعا محبت می کنند و دنبال چیز دیگه ای نیستند 

آخه یه پیرمرد سرطانی که اون سر دنیاست چه خطری برای من داره حالا یه بارم یه حرف خارج از محدوده زد و احساسش را ابراز کرد چرامن باید بترسم 

به خصوص این دو سال همه را از خودم دور کردم فکر می کردم اینجوری متعهدترم 

 متعهد به چی؟ به باد هوا 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد