دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

دلم خواست

مجبور نیستید بخوانید

3059

روزی که رفتم مدرسه برای فیلم برداری معاون گفت باید از مدیر اجازه بگیری مدیر هم که شکر خدا هیچ وقت نیست بهش زنگ زدم گفت اشکال نداره ولی بعد که فیلم آماده شد بفرست من ببینم که اگر جایی پخش شد در جریان باشم و براش توضیح دادم این فیلم برای چی ساخته میشه و قرار نیست تعداد زیادی ببینند 

فیلم را چند روز پیش براش فرستادم هیچ عکس العملی نشون نداده فقط امروز پوستر جشنواره معلم هنرمند را فرستاده تو گروه که بخشنامه اش از آذر اومده بوده و امروز قرار بوده روز آخر ارسال فیلم ها باشه که البته تمدید شد 

من که ادعایی ندارم و این کار فقط به نمونه کار برای رفع تکلیف بود ولی وقتی می بینم همه تعریف می کنند و استادمون که  تحصیل کرده ی آمریکاست و حرفه ای کار میکنه اینقدر از فیلمم تعریف می کنه وهر جلسه و برای هر درسی فیلم منو مثال می زنه و درباره ی ثانیه ثانیه ی اون فیلم نقد مثبتی داره می فهمم که کار خوبی از آب در اومده 

و دیگه مطمئن شدم .... بودن یکی از شروط مدیریته و این زنک اگه اظهارنظر می کرد از درجه ی ... بودنش کم میشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد